Fedeste file search

Tags:    diverse

Hej alle,
Det er godtnok ved at være et stykke tid siden jeg sidst var forbi her på udvikleren.dk. Jeg har i mellemtiden udviklet en version af et søgeværktøj der bare spiller max. Programmet kan hentes i en trial i 30 dage og derefter kommer der en lille delay nag screen på, alternativt bare download igen. Det er stadig i en semi beta, men tag og prøv det. Det er blandt andet resultatet af en af mine kollegaer og mine frustrationer med at overtage gamle, projekter, specielt i Delphi :-) Vi manglede bare et søgeværktøj, der var hurtigt og som kunne bruge regulære udtryk. Det er så efter nogle måneder blevet pudset af og ligger nu på min hjemmeside til download.

Bemærk at det er skrevet i .NET 2.0 og kræver derfor frameworket installeret. Ris||Ros modtages gerne, enten i denne tråd eller smid mig en mail (den står på min side). Check det ud, håber det vil vise sig nyttigt...

http://www.vikingworks.dk

/Brian Hvarregaard

Indlæg senest redigeret d. 19.03.2007 15:53 af Bruger #2730
Hej Brian,

Velkommen tilbage - jeg håber så sandelig at du bliver denne gang :)

Jeg kigger lige på dit værktøj og melder tilbage hvis jeg finder noget at kommentere på :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Ja det er sgu længe siden. Tager også lige et kig på det værktøj. Selvom jeg nu er ganske glad for total commanders indbyggede ;).

t