vwar

Tags:    php

hej udviklere.

jeg har prøvet at installere vwar som er et klan administrations system. men da jeg havde installeret vwar efter nogle problemer med at nogen af felterne ikke havde en defalut value så fik jeg denne fejl da jeg prøvede at logge ind:

Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php on line 85

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php:85) in D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php on line 238

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php:85) in D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php on line 238

nogen der kan hjælpe?

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php on line 85 her er prøver programmet at gør noget med en variable men denne funktion godtager kun arrays :) jeg tror der er noget galt med selve programmet

D:\\Documents\\lgb.dk\\sub-domain\\hcs\\modules\\vwar\\includes\\functions_common.php on line 238 - prøv at poste lidt kode :)

her er koden til functions_common.php:

Fold kodeboks ind/udKode 

Ser den der kode ik lidt gammeldags ud? HTTP_VARS virker vist ikke længere?!

jaa jeg syntes også at den så mærkelig ud. men det er altså mærkeligt for den version jeg har downloadet er den seneste.

t