Klage: Kaare

Tags:    php

Hej Udvikleren.
Nu har jeg prøvet mig med at skrive en Intern Mail til Kasper, dog uden held.

Jeg ved ikke om det er det rette at gøre her, men synes jeg bliver nød til at være lidt impulsiv nu.
for knapper-Nap 3 uger siden, indsendte jeg en Artikel til godkendelse.
Artiklen er endnu ikke blevet kigget på, så jeg tjekkede kaare's profil. Sidst han var online var D. 27-02-2007 14:58:10

End ikke der blev min artikel set.

Dette er nu, men blot en uge efter indsendelsen af artikel havde han ikke været online siden den 03-02-2007.

håber der kan komme noget respons da jeg ærger mig over dette.

Du refererer sikkert til PHP-teknologiens redaktør. Godkendelse af artikler har INTET med redaktører at gøre. Redaktører har ikke engang mulighed for at se, om der er indsendt en artikel. Det er udvikleren.dks administratorer, der står for godkendelsen af artikler. Der går typisk nogle måneder med godkendelse/afvisning af artikler.

Indlæg senest redigeret d. 17.03.2007 12:28 af Bruger #3143
Så ved jeg da det, tusinde tak for dit svar Jesper. er glad for det ikke er kaare der noget galt med :)

Jep, det kan desværre tage lidt tid at få dem afvist, måske også fordi det er lidt trist at skulle gøre :). Et lille hint: De virkeligt gode artikler, dem som følger vores guidelines, som har en god længde, som har et interessant emne og et godt indhold, ja de bliver som regel godkendt betydeligt hurtigere end de dårlige bliver afvist. Glæden ved at godkende er bare større end den ved at afvise :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jep, det kan desværre tage lidt tid at få dem afvist, måske også fordi det er lidt trist at skulle gøre :). Et lille hint: De virkeligt gode artikler, dem som følger vores guidelines, som har en god længde, som har et interessant emne og et godt indhold, ja de bliver som regel godkendt betydeligt hurtigere end de dårlige bliver afvist. Glæden ved at godkende er bare større end den ved at afvise :)

Det lød som et piskesmæld ;)

Faktisk ikke helt Per.
Jeg har prøvet mig frem nogle gange med at tilføje artikler, og alle er blevet afvist, ser dette som en god måde at finde ud af hvad Udvikleren søger.
Så hver gang er der et nederlag, som skaber en op tur. :)

t