Mange tak! Det virker glimrende nu. Nu mangler jeg så bare hjælp til næste side. Jeg håber du vil hjælpe mig stadigvæk, jeg kan sagtens tilbyde flere points for det. Jeg ved ikke, skal jeg oprette en ny tråd? Så må du lige sige til, men ihvertfald skal vi nu have sendt det her data videre til en side som skal opdatere det i databasen.
Det har jeg så gjort sådan her:
<? if(isset($_POST['rediger2'])) {
mysql_connect("**********", "*******", "*************");
mysql_select_db("**********");
mysql_query("UPDATE bestyrelsen SET text1='$texta', gfdato='$gfdato', formand='$formand', nformand='$nformand', kasserer='$kasserer', bogholder='$bogholder', vagtleder='$vagtleder', turneringsleder='$turneringsleder', sekretaer='$sekretaer', suppleanta='$suppleanta', suppleantb='$suppleantb', suppleantc='$suppleantc', revisor='$revisor', revisors='$revisors', bbd='$bbd', text2='$texta' WHERE id='"$id"'");
mysql_close();
}
Header("Location: index.php");?>
Her er der noget galt i linje 5 siger den:
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /web/www/frac/users/z/zimpy/rediger_bestyrelsen2.php on line 5
Det er sikkert helt hen i vejret igen, og grunden til at jeg altid gør forkert, er fordi jeg er ret ny til php og at den måde jeg laver det på er at kopiére nogle funktioner hist og her, så jeg ved ikke hvad der er bedst at bruge til hvad og hvordan hvert enkelt tegn skal være.