Til alle der er imod overvågning: Hvad har i at skjule? Hvis i har jeres på det rene, så kan i da være ligeglade!
I vil have der skal være overvågning, så man kan tage alle skurkene, men der må endelig ikke være noget overvågning. Paradoks?
Vil i af med overvågningen? Så sig til dem i kender, der gør noget ulovligt, at de skal få fingeren ud og være med til at gøre jeres hverdag bedre!
>>Til alle der er imod overvågning: Hvad har i at skjule? Hvis i har jeres på det rene, så kan i da være ligeglade!
Det der pis gider jeg bare ikke høre på. Jeg har intet at skjule, og netop derfor synes jeg det er noget forbandet svineri at mistænke mig for dette ved at underkaste mig overvågning.
>>I vil have der skal være overvågning, så man kan tage alle skurkene, men der må endelig ikke være noget overvågning. Paradoks?
Jeg har _ingen_ steder sagt at jeg vil have overvågning så vi kan tage alle skurkene. Det er noget _du_ alene åbenbart påstår. LAD VÆRE at lægge ord i munden på folk når det ikke har en fløjtende fis at gøre med sandheden.
Jeg synes _ikke_ der skal være overvågning. _Heller_ ikke så vi kan tage alle skurkene. Dem må vi tage på en anden måde.
Der er intet paradoks, for det er kun den sidste del af dit postulat der holder.
-- Næste gang du ønsker at flame andres holdninger, så sæt dig i det mindste ind i dem inden du går igang. Jeg gider virkelig ikke høre på folk der sviner mig for et holdningsparadoks jeg ikke er en del af.