Hej,
Skal have en Mp3-afspiller til at køre på min webside (www.midlan.dk) så folk der kan gå ind på siden hurtigt kan høre musikken. Jeg ville synes at det kunne være fedt at lave den selv, men tror jeg er på vej til at kaste mig ud et sted hvor jeg ikke kan bunde.
Mp3-afspilleren skal have følgende funktionalitet:
- afspilning af almindelige Mp3-filer
- mulighed for shufle
- playlist (skal dog ikke vises til brugerne)
- play, stop, frem og tilbage mellem sangene
- progress bar
- visning af hvilket track der bliver afspillet netop nu
Jeg vil sige det som det er: Jeg har kun meget kort snuset til Flash så er bestemt ikke en haj til det, men vil meget gerne lære det. Hvis i kigger på min profil så vil i se at jeg til gengæld har en hel del erfaring fra andet der måske kan være nyttigt i udviklingen af den her afspiller.
Min idé var desuden, at afspilleren skulle bindes sammen med en allerede eksisterende MySQL database (ved hjælp af noget PHP-kode).
Er det en fuldstændigt umulig opgave? Hvis ikke: Er der nogen af jer der kan give mig en præcis step-by-step tutorial til at lave det her? Jeg har været rundt på nettet for at finde en tutorial der er egnet til formålet, men det er endnu ikke lykkedes at finde en der viser præcist hvordan man laver det jeg ønsker og især ikke den del med interaktionen mellem en database og playeren.
Hvilke problemer kan jeg komme til at løbe ind i ved udviklingen af det her?
Alternativt vil jeg høre en af jer om det var muligt du/i ville lave en præcis tutorial netop til det her og evt. smide den som en artikel her på siden når den er færdig så andre også kan få glæde af den?
Håber rigtig meget på at der er nogen der har lyst og mod på at hjælpe mig med det her.
Indlæg senest redigeret d. 06.03.2007 00:10 af Bruger #2243