Jeg har lige to problemer...
1. Det jeg bl.a. skal bruge det til, er at afgøre hvor mange linjeskift der skal være nogle steder i designet, samt hvilket stylesheet jeg skal inkludere (f.eks. fordi IE7 og Mozilla Firefox forholder sig forskelligt til bl.a. width: )
Og man kan jo ikke rigtig spørge:
if (det vil se pænest ud med 3 linjeskift) {
print "
<br/>
<br/>
<br/>
";
}
else {
print "<br/>";
}
2. Jeg har aldrig været særligt god til at læse manualen, men denne gang er det altså endnu slemmere... Jeg kan simpelt hen ikke forstå et kvæk, andet, end at man skal vælge i mellem to måder at få indholdet udpå, og så er der et eksempel med et array, som ikke siger mig det fjerneste...
Jeg har overvejet at lave det sådan, at første gang en bruger besøger hjemmesiden, skal den vælge hvilken browser den bruger (blandt de mest kendte), og hvis det ikke er enten Netscape, IE, FF eller Opera, (som man kan vælge i mellem), så får man et link til download af IE7 eller FF, og så kan man komme tilbage senere...
Så gemmes IP samt valg i databasen, og så kan jeg hele tiden tjekke hvilken browser de bruger, samt sikre mig at de bruger én af de 4 mest normale browsere
Så skal der selvfølgelig også være en 'Ændr valg af browser'-funktion
Eller hvad er jeres forslag?
Indlæg senest redigeret d. 03.03.2007 18:10 af Bruger #11381