Hjælp - Igen:(

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Jeg sider nu igen med et problem. Eller faktisk 2.

1/ Det første problem er at, når jeg sætter det der gagl ind som man skal sætte ind først, noget med DOCTYPE. Så virker ingen af mine Scripts.

2/ Det andet problem er mere kompliseret.
Jeg ville gerne lave det sådan at når man klikkede på et link, bliver indholdet på siden tonet lige så stile ned, indtil det forsvinder. Vorefter at blive tonet frem igen med nyt indhold. Det virker også findt lige indtil teksten er blevet tonet helt væk, så sker der ikke mere!
Jeg kan se at problemet har noget at gøre med variablen "s", jeg ved bare ikke hvorfor.
En demo af min side kan findes her: http://mogsiden.2com.dk/homepages/mogsiden.2Com.dk/%5Ctest/index.html

Jeg håber at en eller anden som er bedre end mig vil hjælpe!

-pp

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Til 1'eren, der tror jeg at det hele ville blive meget nemmmere, hvis du kom med det kode, som ikke gider fungere :)

kan ikke give mig points fordi jeg højst sandsynligt har klikket på kommentar da jeg postede.

Hmm, jeg havde ellers hørt at der er hurtig response time, på den her side!

Til 1'eren, der tror jeg at det hele ville blive meget nemmmere, hvis du kom med det kode, som ikke gider fungere :)

Prøv at se linket, der er siden, det som ikke virker i 1eren er alle mine JavaScripts

prøv at rette dine onclicks til

onclick="luk1('forside')"

' ' om teksten mellem parenteserne.

hvis den går i stykker med doc type på så validerer den i w3c :). Er nok en eller anden spændende fejl :)

prøv at rette dine onclicks til

onclick="luk1('forside')"

' ' om teksten mellem parenteserne.

hvis den går i stykker med doc type på så validerer den i w3c :). Er nok en eller anden spændende fejl :)

Tak, jeg ved ikke om det virker. Jeg har ikke tid til at prøve nu!

Hvor kan man validere den henne?

www.w3c.org skulle være et link til html validering

Hmm, jeg havde ellers hørt at der er hurtig response time, på den her side!

Giv folk en chance for at læse dit indlæg. Det er folk der bruger deres fritid på at hjælpe dig - så jeg synes ikke det er en specielt taknemmelig tone du viser? :)

Nå, jeg kan desværre ikke hjælpe med dine spørgsmål lige pt.. Det kan være jeg vender tilbage i løbet af weekenden.

Giv folk en chance for at læse dit indlæg. Det er folk der bruger deres fritid på at hjælpe dig - så jeg synes ikke det er en specielt taknemmelig tone du viser? :)

Sorry! My bad:(

www.w3c.org skulle være et link til html validering

Tusind mange tak, du har virkelig hjulpet mig meget. Det var da vist en dum fejl, jeg havde der;)

<< < 12 > >>
t