HJÆLP!!!!

Tags:    programmering

hej jeg er pænt dum til det med comps og har sq nok dummet mig nu..
jeg har ingen ide om hvad jeg har rodet mig ud i men håber der er en der kan hjælpe mig med at "fixe" mit problem :S

Jeg var så smart at ændre hvilket program jeg vil bruge til at åbne en dll fil med, fra ukendt til et andet program.. og nu kan jeg ikk ændre det tilbage til ukendt, og programmet virker ikk.. hvis jeg geninstallerer det bliver det stadig åbnet i det program jeg har valgt..

Hjælp mig venligst..

Hilsen

Sune Arnel

Prøv at åbne Denne Computer. Menulinjen øverst klikker du Funktioner -> Mappeindstillinger. Her vælger du så fanebladet Filtyper og scroller ned, indtil du finder filtypenavnet DLL. Marker den og tryk slet. Det burde gøre det.

har Vista Ultimate :S og det virker vist ikke på den måde har fundet en der hedder "Angiv Tilknytninger" hvor jeg kan vælge hvilket program der skal åbne div filtyper men kan stadig ikk få det til at fungere.

hvis du formater den så skulle den komme tilbage men det er jo nok ikke det du vil men du kunne også prøve at geninstaller vista hvis du er meget meget heldig så ændre den sig tilbage til ukendt

t