JavaScript. Virker ikke i IE

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Jeg gik for ikke så lang tid siden i gang med at kode en ny side, men ikke bare en normal side som jeg pleger.
Nemlig en side meget baseret på JavaScripts!

Det gik også fint i et stykke tid, og rigtigt coolt ud. Men så virkede siden lige pludselig ikke i IE 7.
FF og Opera kommer også med en fejlmelding, når jg åbner siden, men den viser dog siden rigtigt.

Vis du åbner siden med FF eller Opera kan du se hvordan det er meningen at den skal se ud.

Jeg har lagt filerne til siden midletidigt ud på et webhotel, som kan findes her: http://mogsiden.2com.dk/homepages/mogsiden.2Com.dk//test/index.html

Jeg ved ikke lige hvad det point er for noget gejl, men jeg tror ikke jeg har nogen, så den der svare rigtig må leve med ikke at få nongen point. Håber at det er ok.
EDIT: Jeg fant lige ud af at jeg faktisk havde nogle point, men det kan jeg vel ikke sætte på nu?

-pp

Indlæg senest redigeret d. 23.02.2007 13:36 af Bruger #10113
Tusind tak Jokke, det virker nu!

Jeg tror da ikke at jeg drukner i funktioner! Jeg kan godt lide at lave funktioner med JavaScript:D

normalt fading i javascript laves med 1-2 funktioner og på opacity ikke på farven.

normalt fading i javascript laves med 1-2 funktioner og på opacity ikke på farven.

Det fatter jeg intet af!

Det fatter jeg intet af!

Han hentyder til overskriften;)

Fold kodeboks ind/udKode 

Du har rigtig mange steder mange af den samme funktion. Hvorfor det? Istedet for logostart(nr) ?;)
Dine movelinkin() og movelinks(a,b) er godt nok ikke helt så overskulige ved første øjekast, men den kan spare dig for massere af tid:) (Desuden kan den sagtens blive mindst lige så overskulig, hvis du laver bare en eller to kommentare. Husk også at lave indryk i din kode. Hvis ikke har en kode læst en kode før, kan man næsten aldrig læse den. Hvis det ikke er _meget_ åbenlyst hvad du har gjort;))

Fold kodeboks ind/udKode 

Du har rigtig mange steder mange af den samme funktion. Hvorfor det? Istedet for logostart(nr) ?;)
Dine movelinkin() og movelinks(a,b) er godt nok ikke helt så overskulige ved første øjekast, men den kan spare dig for massere af tid:) (Desuden kan den sagtens blive mindst lige så overskulig, hvis du laver bare en eller to kommentare. Husk også at lave indryk i din kode. Hvis ikke har en kode læst en kode før, kan man næsten aldrig læse den. Hvis det ikke er _meget_ åbenlyst hvad du har gjort;))

MEn hvordan skulle jeg kunne gåre den mindre?

<< < 12 > >>
t