Idé til webdesign?

Tags:    grafik webdesign

Hej alle.

Nu vil jeg langt om længe igang med mit nye webdesign, men jeg har overhovedet ingen idéer.

Er i ikke nogle der kender nogle sider som i synes har et fedt design osv. så jeg kunne få lidt inspiration. (?)

Hvad skal websitet indeholde?
Hvad ønsker du at det skal symbolisere?
På hvilken måde skal webdesignet understøtte websitet?

Stil dig selv en masse spørgsmål;) Når du har fundet ud af alt det praktiske kan du senere stille spørgsmål som "Hvilken farve symbolisere loyalitet?" etc.

Hmm. Jeg er åben for alle forslag, bare det som i synes ser grafisk flot ud.

Det bliver bare en personlig side med nogle refferencer og sådan lidt.

Så bare det i synes er flot design. :D

Om et design er flot er meget subjektivt. Noget der er mindst lige så vigtigt er om det er relevant. Ellers så kig på udvikleren.dk;) Eller så prøv at google "website templates" e.l. Det er tit god inspiration:D

www.deviantart.com er der en kategori med website layouts og der er mange fede!

Hold dig langt væk fra templates da de alle er et plagiat af en original, hvis du endelig vil inspireres af templates så kik da på monstertemplates.com , de er super originale og fede, de fås i alle varianter.

Hvis du vil have inspiration så tag en blok og surf rundt på andre sider med ens emner (blogs med eget design etc) og skriv ned de features du syntes gør dem unikke og fede. derefter kan du jo lave de features til dine egne :)

Jeg er også meget imod templates.

Jeg leder bare efter lidt inspiration..

Der er også lidt inspiration at hente på coolhomepages.com :P

Okay, tak for svarene. :)

t