Emulere et tastetryk i winXP med .c

Tags:    c++

Hey allesammen

ny på siden, er ved at lave et program der kan hjælpe en med at blive bedre til Battlefield2 og andre skydespil.

Man har typisk så travlt med at kæmpe at man glemmer at kikker ordentlig rundt om hjørnerne m.m.

inspireret af nogle af mine gode venner på Aalborg Uni Esbjerg vil jeg gerne lave mig egen version af, at når man flytter hovedet til højre eller venstre, (ligesom man gør for at så rigtigt rundt om hjørnerne) så emulere programmet at der bliver trykket på enten 'Q' eller 'E' på tastaturet. Måden jeg vil lave programmet på, er at benytte blob-analysis via OpenCV libery´s m.m. og så bruge mit dejlige webcam.

Men igen til spørgsmålet, programmet er lidt strandet på, hvordan emulere man sådan et tastetryk, så computeren er overbevist om at jeg som bruger har gjort det?

på forhånd tak
Benjamin

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Indlæg slettet af admin/co-admin!

Hej Igen
Jeg bruger et program der hedder autoit3 og det kan emulere tastaturtryk og museklik. Det er et godt program som kan hentes frit. Prøv http://www.autoitscript.com/autoit3/
Med Venlig hilsen
Janus S. Andersen

mange tak, kikker det lige grundig igennem :D

glæder mig til når mit lille foretagende er klar... måske nogle vil lege testere?

Hej
Du må godt send mig en kopi og jeg vil se på det, når det er færdig kodet.
Jeg vil gerne se koden også.

Med Venlig Hilsen
Janus S. Andersen

Indlæg slettet af admin/co-admin!

Er udvikleren.dk nu ramt af spam?
Eller er der et fornuftigt formål med lorita's mange indlæg?

t