server (IGEN)

Tags:    diverse

hej allesammen.

nu har jeg efterhånden rodet med servere i rigtig lang tid og jeg har da også fået det til at virke (sådan da). problemet er at det kun er min counter-strike server der kan ses ude fra men det kan min webserver ikke. hver gang jeg prøver at gå ind på den med min eksterne ip siger den bare at siden ikke kan findes. jeg har forwardet port 80 til min lokale ip og tiladt port 80 og mit server program i wirewall og alt det der men den gider bare ikke:'(.

håber sådan at i kan hjælpe;)

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal gå ind på www.myip.dk og skrive din Eksterne IP ned, og forwarde port 80 fra din Eksterne IP -> din interne IP.

Og så kan du teste det ved at skrive din eksterne IP i din browser og se om det virker.

Indlæg senest redigeret d. 20.02.2007 13:17 af Bruger #10749
Hvilken webserver er det - Apache? Er den startet? Er den konfigureret til at bruge port 80?

jeg har Apache, den ER startet og den er forwardet til port 80 og den bruger også den port. til Michael G.. jeg har en allnet router og på den står der ikke noget om at forware fra ekstern til intern. der står bare at man skal vælge sin computer ip og porten der skal forwardes.

men for at der bliver hul udefra indtil serveren blokerer din router, derfor skal der forwardes trafik indtil din server.

hvad sker der så hvis man ikke har nogen router

her fået det til at virke. det var fordi vi havde to routere på vores netværk.

t