RPG 3D Spil/Chat

Tags:    programmering

Jeg overvejer at lave et RPG 3D Spil/Chat som fx. Habbohotel.dk, det jeg søger er at vide hvilke kodnings metoder jeg skal studerer, jeg ved at Javascript og HTML er brugligt med hvilket mere.?

Nogle som kan forklare mig lidt hvordan jeg kan sætte en grundfil op til dette, som jeg kan bygge videre på med tiden?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan umuligt alene lave en kopi af world of warcraft. Når man laver de store spil skal der 10 måske flere med. De sidder i flere år bare for at få lavet et eneste spil, så det vil jeg ikke råde dig til at begynde på.

hey jeg er også igang med at lave en habbo skriv til mig på mail : habo-3@hotmail.com så kunne vi måske slå os sammen om en habbo har selv lavet billeder til møbler og meget mer og hjemmeside www.habo3.klubsider.dk

så kunne det blive letter for os begge to =0)

mvh lasse

Indlæg senest redigeret d. 26.11.2010 14:33 af Bruger #13509
Flash ville være en meget god ide. De fleste spil på fx. dr.dk er lavet med flash. Programmet hedder macromadia flash. Det koster lidt men det er det værd. Du kan få 30 dages gratis prøve periode

Flash ville være en meget god ide. De fleste spil på fx. dr.dk er lavet med flash. Programmet hedder macromadia flash. Det koster lidt men det er det værd. Du kan få 30 dages gratis prøve periode

Kender godt programmet ;) har arbejdet meget med flash, men er træt af de simple spil. vil gerne videre og lave spil som world of warcraft / runescape. tak

Kender godt programmet ;) har arbejdet meget med flash, men er træt af de simple spil. vil gerne videre og lave spil som world of warcraft / runescape. tak

t