positionering

Tags:    html css

Hej

Jeg har nogle elementer, som jeg har smidt en CSS-style med position:absolute på. De viser sig så, når brugeren gør nogle bestemte ting på siden (display:block/none).

Problemet er så det, at i IE vises elementerne korrekt ved 1. visning - men anden gang display:block sættes, så er den vertikale placering anderledes...
Det eneste jeg har ændret er display på de pågældende elementer. Er det en bug i IE, er der nogen der har oplevet noget lignende?

Håber ikke det er umuligt at forstå - kan ikke smide koden herinde :)

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har selv løst det. Problemet har formentligt været en bug i IE (det hjælp ved at ændre typen af nogle elementer fra span til div og padding til margin osv...).

Okay..

Jeg havde nu ikke behøvet points så..

Sig til hvis jeg skal smide dem tilbage..

/JJ

Når der vises noget med absolut positionering skal følgende være sat:

Top: / eller / bottom:
Left: / eller / right:

Ellers gætter den sig til hvor den skal positioneres. Det er ret sikkert der fejlen er.

Du mangler en top:

/JJ

Nej ;)

Både bottom og right er sat.. Problemet er bare, at den flytter sig alligevel. Aldrig oplevet noget i den dur før :)

Men tak for tippet anyways

okay, så kan jeg ikke gætte hvad det er..

Skal jeg hjælpe med at løse bliver jeg nød til at se lidt kode, men det kan være en anden kan.

Jeg har selv løst det. Problemet har formentligt været en bug i IE (det hjælp ved at ændre typen af nogle elementer fra span til div og padding til margin osv...).

Næh - nu har du jo gjort et forsøg, så behold endelig dem :)

t