HVORFOR KAN JEG IKKE..

Tags:    delphi

Er det en facked fejl i mit program ellr.. jeg bruger Delphi Enterprise..
Men jeg kan ikke compille mit program, dvs. jeg kan godt køre det inde fra delphi men jeg can ikke lave en selvstændig .EXE fil.. er der nogen der kan give en forklaring og meget gerne en løsning.. pisse træls har lige lavet et program og nu kan jeg ikke give min ven det til en beta test.. hjææælp!

-=[ HipHopWarrioR ]=-_-=[HipHopGansta]=-



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm... måske fordi du bruger nogen filer hvor du fx skriver LoadFromFIle('mappe/hej.txt') i den situation, skal man bruge extractfilepath(application.exename) + 'mappe/hej.txt'

Kan være det er det...


mvh.
Lasse Espeholt



Prøv at ligge din OnCreate og OnShow kode op

mvh.
Lasse Espeholt



Er det en facked fejl i mit program ellr.. jeg bruger Delphi Enterprise..
Men jeg kan ikke compille mit program, dvs. jeg kan godt køre det inde fra delphi men jeg can ikke lave en selvstændig .EXE fil.. er der nogen der kan give en forklaring og meget gerne en løsning.. pisse træls har lige lavet et program og nu kan jeg ikke give min ven det til en beta test.. hjææælp!

-=[ HipHopWarrioR ]=-_-=[HipHopGansta]=-


Prøv at lægge din kode op, og skriv den besked delphi giver.

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Jeg har fundet ud af det.. det var i options, output var ikke sat rigtigt op.. SoRRy Mi BaD



Jeg har fundet ud af det.. det var i options, output var ikke sat rigtigt op.. SoRRy Mi BaD


Bare lig et svar så og giv dig selv pointene så vi kan få postet væk fra listen :D ;



JEG VANDT.. HAHA!!!



t