Hej drenge..
Jeg står og skal lave et nyt site - det bliver et rimelig simpelt HTML & CSS baseret design, som egentligt skal hjælpe mig med PHP og MySQL. Men - jeg kan langt fra nogen former for ordentligt PHP endnu, og derfor var det, at jeg ville lave denne tråd.
Mit site skal have et mindre oddssystem på siden. Det skal foregå ret simpelt; der skal være mulighed for at oprette en kupon, der skal være mulighed for at systemet selv regner evt. gevinster ud, og der skal være mulighed for at systemet selv regner odds ud.
Det foregår sådan her:
Admindelen:
Her skal man kunne oprette en kupon med 6 kampe på, hvorefter der følger et odds. Fx
1|Barcelona - Schalke 04 | 1.30 | 2.30 | 4.40 |
2|Espanyol - Getafe | 1.30 | 2.30 | 4.40 |
Brugerdelen:
Den kupon som blev oprettet i admindelen skal nu dukke frem for brugerne, og her skal man have mulighed for at sætte et hak i odds 1, X eller 2. Sætter man et hak i 2 i kamp 1, og et hak i X i kamp 2, skal den kunne regne oddset ud. Det gør den ved at gange de to tal med hinanden, så samlet odds kommer op på odds 10.12
Herefter skal det være muligt at indtaste et indskud - f.eks. to kroner.
Så skal man tilbage til admindelen, hvor man skal kunne tilføje resultater. Lad os sige, at kamp 1 endte med et 2 tal, og kamp 2 endte med et X som man havde oddset på - så skal den selv kunne indtaste gevinsten på ens profil, og det ville i dette tilfælde være 101.2,-
Er der en, der kan lave det? Hele 50 point (!!)
Det skal lige siges, at det ikke drejer sig om rigtige penge, men om fantasipenge.