3DChat Grafiker.

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg og en af mine venner er i fuld sving med at lave en 3dchat. Men noget af det eneste vi mangler er en Grafiker:

Vi søger en, eller flere grafikere til Azurchatten - der vil arbejde gratis, men være en del af crewet og få admin funktioner.

Hvis du vil være grafiker her på Azurchat skal du helst :

- Være fyldt 12 år
- Have gode egenskaber inden for 3D Grafik
- Kunne samarbejde med resten af crewet
- Acceptere at alt den grafik som du giver til Azurchatten, tilhører Azurchatten dvs. vi har lov til at bruge det selvom du forlader crewet.

Og du må ikke:

- Tage grafik fra andre 3D chatte
- Bruge den grafik som du giver til Azurchat på andre chatte

Hvis du er interreseret skal du baer svarer her i indlæget eller svarer på: azur@cymil.dk

17 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 13 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvorfor ikke lave det til habbo eller 3d i den stil?. synes det var rimlig klamt den link

Ja du kan stadig nå at være med. Du skal bare følge instruktionerne i mit øverste indlæg.

Og hvad mener du med at det at: "det var et rimlig klamt link"? Og hvilket link taler du om?

ikk noget sorry :lol:

Tak for jobbet :)

Tak for jobbet :)

Det må du sku' nok sige :D

EJ, vi er rigtig glade for at have dig med ombord!

Ja jeg vil gerne hjælpe jer med at designe ting du skal bare tilføje min msn som du for nu "Rolfdebois@hotmail.com" så kan du få mig til at lave et eller andet og så kan du teste mig om jeg er god nok, Vis du ikke er "Kristoffer" please lad værd med at tilføje mig!

Tak for din indterresse min vi har fundet en grafiker.

mvh Dorphern

Vores grafiker har sagt op. så vi leder stadig efter en grafiker...

<< < 12 > >>
t