Access 2003 Runtime

Tags:    databaser

Jeg har et problem når jeg distribuerer Access 2003 Runtime.
Hver gang en bruger skal åbne en database kommer den først med en sikkerhedsadvarsel hvor den advarer om det måske ikke er sikkert at åbne filen og så skal brugeren svare ja til at åbne den.
Jeg kan sagtens få min almindelige Access 2003 installation til at lade være med at spørge om det, men det følger åbenbart ikke med når jeg laver en Runtime distribution til at installere på klienter.
Håber nogen lige de vise ord om hvordan det skal kringles.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu roder du jo med Access, og jeg vil gerne starte med at lege med ASP/.NET, og Access...

Jeg har undret mig over en ting...
Skal der installeres noget, for at den kan køre med Access database? :S

Det virker aldrig, når jeg sidder og leger med det, jeg får bare en tom side, når den skal hente noget fra databasen :S

Nu roder du jo med Access, og jeg vil gerne starte med at lege med ASP/.NET, og Access...

Jeg har undret mig over en ting...
Skal der installeres noget, for at den kan køre med Access database? :S

Det virker aldrig, når jeg sidder og leger med det, jeg får bare en tom side, når den skal hente noget fra databasen :S

Det er meget lang tid siden jeg sidst har været her inde og har derfor ikke set dit spørgsmål (sorry)- det er absolut ikke fordi jeg ikke gider at svare.
Når det så er sagt, må jeg indrømme at jeg ikke ved hvad der skal til i ASP.net, da jeg endnu ikke er begyndt at bruge .net endnu (bruger stadig alm. gammeldags ASP).
Nå, men du har sikkert/forhåbentlig fundet svar på det andet steds.

Ærlig talt, så er svaret nej, jeg har ikke fundet ud af noget som helst.

Udover at min bror siger, at det koster kassen, at have en ASP.NET side...

Håber at starte på uddannelse efter nytår, med ASP.NET linie, og håber også at lære en del om MS Access.

- Simpelthen træt af PHP og MySQL/MSSQL; Brugt det i flere år nu.

Indlæg senest redigeret d. 17.08.2008 19:39 af Bruger #10243
t