cs server/porte

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
hej udviklere. nu har jeg endelig fået min cs server og min webserver op at køre så alle kan se den. så tusind tak for god hjælp herinde:). det eneste der er mærkelig nu er at hver gang jeg starter min counter-strike server op skifter den ip dvs. hvis min ip var 00.00.000.000:27015 før er den fx. nu 00.00.000.000:27347. hvad er der galt:@.

ps. jeg kører med dedicated server

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej udviklere. nu har jeg endelig fået min cs server og min webserver op at køre så alle kan se den. så tusind tak for god hjælp herinde:). det eneste der er mærkelig nu er at hver gang jeg starter min counter-strike server op skifter den ip dvs. hvis min ip var 00.00.000.000:27015 før er den fx. nu 00.00.000.000:27347. hvad er der galt:@.

ps. jeg kører med dedicated server

Det er faktisk ikke din ip adresse der skifter. Det er din port nummer. Er du sikker på at den er sat til at starte på port 27015 hver gang?

prøv at gå ind på www.hlds101.com der finder du noget om det hele ;) hvor du kan downloade video'er som viser lidt om det og forklarer det(engelsk)

jeg ved det ikke. hvordan ser man det.

ps. jeg har fulgt guiden på http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/AllNet/ALL0276/Counter_Strike.htm

nu er det sådan at det kun er ved den ip alle kan se den skifter og ikke min lokale ip porten skifter

nu er det sådan at det kun er ved den ip alle kan se den skifter og ikke min lokale ip porten skifter

På ydersiden kan du bare forwarde fra 27015 WAN til 27015 på LAN. Det har jeg aldrig haft problemer med.

jeg har fulgt guiden på portforward.com så der skulle ikke gærne være nogen problemmer

har du prøvet at få andre til at se om de kan join?

det kan de godt men jeg skal hele tiden give dem den nye port

Er du sikker på de ikke kan bruge den samme? Siger den så bare at serveren ikke kunne findes?

ja den siger at serveren ikke kan findes hvis jeg bruger den samme

<< < 12 > >>
t