Jeg er også ejer af det hæfte som Per henviser til, og jeg vil også meget kraftigt anbefagle at hæftet, som i mange boghandlerer kan findes til en pris under de 79 kr den står til, på grund af dens alder. Men jeg skal da lige understreje at det overhovedet ikke har nogen indflydelse. Koderne er de samme ligegyldig gammel bogen er!
Jeg har selv brugt bogen mest som opslagsbog, hvilket den er god til, da den har nogle finde beskrivelser af for eksempel hvordan løkker, if sætninger bruges og bare generel viden. Men til gengæld vil jeg meget kraftigt anbefagle dig at du suplerer med artikler på nettet. Jeg syntes nemlig også at de er bedre på den måde at de oftere viser hvordan man løser et specifikt problem. Og Ctrl+C gør jo at man hurtigt kan spare en tid, da man kan undgå at skrive efter bogen.
Hvis du ønsker en mere projekt og konfliktorienteret bog så skal du ikke vælge den. Denne fortæller bare hvordan du bruger de forskellige ting. Men prøv at kigge på udviklerens udmærkede gode side med bog anmeldelser af bøger som omhandler php:
http://udvikleren.dk/PHP/Books.aspx