PHP, Post og "Tilbage"-knappen...

Tags:    php

Hej

Jeg har lavet et søgesystem på en side, som virker helt fint. Man får listen over matchende rækker i en database, og man kan klikke sig ind og se mere info om den enkelte række.

Men når man så vil tilbage til listen over opgaver.. Så kommer den frem med "Du skal send POST-DATA"-et eller andet. Kan jeg ikke undgå det på en eller anden måde? :)

Tak for hjælpen..

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du kører med et søg system, kan du jo bruge en GET variable i stedet for, til søgeordene.

Nå slipper du for at skulle poste POST igen...

Nej, det kan du faktisk ikke rigtigt. Det den forsøger er jo at gensende søgeforespørgslen.
Kan du ikke bare vedhæfte den forrige side, som variabel også sende brugeren tilbage til den i stedet?

Ja det ved jeg - jeg synes bare det bliver meget uelegant at kode, da jeg allerede i forvejen bruge mange get-data. Men det kan selvfølgelig lade sig gøre.

Tak for svarene begge to :)

det bliver ikke uelegant det er faktisk ret pratisk i søge systemer at have søgeningen i linket gør at brugeren bare kun cp linket til en anden bruger hvis han vil give den anden bruger den samme søgning. I stedet for en alen lang beskrivelse af at indtast søgning tryk ppå knap gå til side 3.

God pointe :)

t