Vurdering af www.ungnews.dk

Tags:    grafik webdesign

Goddag folkens.

Jeg har haft siden vurderet før( www.ungnews.dk ) , men mener det er på tide igen, da der blandt andet er et helt nyt design på banen.

Kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om idéen? Og evt. om der manglede funktioner, indhold eller lign.

Hvordan synes i designet hænger sammen? Noget der er på sin forkerte plads? :)

Og til sidst hvad der kunne være bedre på sitet. Skriv gerne hvor gamle i er når i svarer :)

Tusinde tak for hjælpen!

Mvh Peter Dahl

LINK: www.ungnews.dk

Jeg synes at overskrifterne i menuerne er for store, og punkterne i menuen også er for store i forhold til teksten på siden.
og måske lidt for lang afstand mellen banneret og selve siden.
Men ellers synes jeg det ser godt ud , men man føler lige som at der mangler et eller andet..

Kenneth 16 år
Håber du kunne bruge mit svar

Synes det minder om en side til synshandicappede (intet ondt om synshandicappede)
Alt på siden virker overdimensioneret, pånær når du er inde og læse en nyhed... Det vil så sige at kommenter-formuleren også virker stor og malplaceret

Prøv at lave det lidt mindre og lit mere elegant i stedet for så stort og klodset

og så forstår jeg heller ikke hvorfor at der skal være de samme overskifter ude til højre som man kan se alt for stort på forsiden og jeg forstår heller ikke hvorfor der både er forside og nyheder i menuen når det er samme side de linker til...

Christian Andersen, 17 år

Forstår ikke hvorfor Nyheder og Forside linker til samme side?
men ellers ser det pænt ud bortset fra at man ikke kan holde alt i bund og så scrolle med musse hjulet for at få mindre tekst...

MVH Emil Melgaard 13år

Indlæg senest redigeret d. 01.02.2007 22:46 af Bruger #10647
t