En der gider hjælpe her? :)

Tags:    grafik webdesign

Hejsa,

Jeg har faktikst ALDRIG haft held med at lave designs.. Og har fundet den medst dumme måde at lave designs med. Nemlig 'Word'. Det lyder meget nybegynder agitgt. Men ingen har nogen sinde haft lyst til at lave et design til mig, eller at lære mig det. Nu har jeg tænkt mig at lave en kæmpe project, og jeg har derfor brug for et mere profesoienlt design. Nogen der vil lave et lille flot design til mig måske?.. Har virklig brug for den Backup. Jeg har ikke noget jeg kan give for det, andet end et kæmpe TAK!.

Nogen der vil lave et design til mig?
Jeg skal nok selv indsætte og rediger i iframen, men det skal helst være et design hvor man kan indsætte iframe :)
på forhånd tak :)

- (skrive/stave-fejl er ikke rettet, har ikke tid :) )

8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 13 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at kigge på www.good-toturials.com Er ikke selv god til at designe, men et godt råd fra min side undgå frames og i stedet benyt dig af CSS. Kig evt. under HTML / CSS

Jeg synes at du skulle tage at lære noget html/css, som Martin også skriver :)

Da jeg selv skulle lære css var jeg meget glad for denne side.
Og så har vi altså en rigtig god sektion her på udvikleren omkring html/css :P

Mattias, gå ind på http://html.dk og læs deres, først HTML og bagefter CSS guide. Så kan du sagtens lave et flot design.

Hvis du nu kommer og siger at du ikke kan finde ud af det, så er det kun fordi du ikke har gidet læse det ordenligt! ;)

Mattias Fjellvang goddag ;P eller godaften whatever hvad klokken nu er :D

God fremgangs måde at lave fede designs

html
photoshop nyeste "eller andre gode grafik programmer, nej paint er ikke tilladt :D"

Css
php

:)

www.html.dk "html, css"
www.tutorialized.com "html, css, php, photoshop, andre grafiske programmer og andet gejl"
Start på php 5 bog

Mvh. Galima

"En der gider hjælpe her?" lyder overskriften :P Men du vil jo ikke have hjælp, du vil have en gave, så at sige ;) Læs nogle tutorials, og når du støder ind i et problem kan vi hjælpe dig, ikke et nanosekund før. I hvert fald ikke fra min side ;)

Hvorfor drop Css?..

Nå men.. ellers tak..

Tror anyway, jeg vil bruge iFRAME kan ikke se noget lettere.. Nogen der kan hjælpe mig med et design ellers? :D

;)

Har læst den turtoial.. Har kendskab til HTML, og har lavet et lille login system...

t