Søger en php mand..

Tags:    php

Jeg søger en der kan lave en chat med login til min hjemmeside.

10 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du er villig til at betale for det, så kan jeg lave et chat system, som passer til dine behov. Du kan kontakte mig på guru@tele2adsl.dk

Jeg forstår ikke helt - har du ikke MySQL database på dit webhotel? Ingen smilies? Er det fordi at han ikke har nogen i det indlæg han skrev? Det gør det da mere seriøst IMO.

Det er fordi , at hans er ikke så detaljeret der er ingen smileys, det er ikke nogen mysql server.
Derfor, det er dog småtik.

Jeg ville jo hellere selv lære Php, men er det ikke et stort projekt?

Der har tydeligvis været noget snak vi ikke kan se, men det er ikke så svært at lave smilies i chatten vil jeg tro :) Det er dog problematisk generelt at lave en chat i PHP, slet ikke noget man bør give sig i kast med uden en ret solid baggrundsviden. Læs først op på HTMl, derefter læs Godt op på AJAX og start derefter på PHP :)

Chatten kan også godt få smileys! Der er bare ingen smileys, de kan godt blive lagt ind. Prøv http://potterskolen.dk/chat/chat.php . Der er smileyer. Du kan kontakte mig hvis du gerne vil have det.

Vil meget gerne (også gratis) lave en chat til dig. Hvis du vil, så kontakt mig bare...kan sagtens få lavet smileys;)

Skriv til mig på mha2908@bigmix.dk, og informer mig om kravene!

Sorry steffan der må godt være flere egenskaber i den.

Er der andre der har lyst og tid?

Beskriv lidt nærmere, forstår ikke helt hvorfor steffens tilbud ikke var godt nok, men kom med en detaljeret beskrivelse :)

Det er fordi , at hans er ikke så detaljeret der er ingen smileys, det er ikke nogen mysql server.
Derfor, det er dog småtik.

Jeg ville jo hellere selv lære Php, men er det ikke et stort projekt?

Kig forbi
Fold kodeboks ind/udKode 
og se om det er noget for dig. Hvis det er, så kontakt mig.

ups.. Jeg mener Kig forbi http://dennist93.funpic.org/chat Og hvis chatten er noget for dig, så kontakt mig.

t