en slags KeyLogger ikke til hacking kun til sjov med min bror =)

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej udviklerer.

Jeg vil gerne have lidt hjælp til en slags KeyLogger som skal kunne læse hvad brugeren skriver og gemme det automatisk på min usb nøgle når den sidder i, men jeg ved ikke helt hvordan jeg får den til at gemme hvert 10. sek.
Min usb nøgles drev hedder F:
Min Kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Dette er min nuværende kode men her skal man trykke pil op før det gemmer filen, lidt kedeligt efter min mening =S

Håber i vil hjælpe, tak på forhånd

Indlæg senest redigeret d. 23.01.2007 18:25 af Bruger #10613
15 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bertel, det Kasper han mener (tror jeg), er at den skal lytte og opsamle når der er tekst, og når der er så gået 10. sekunder skriver den det programmet har opfanget til filen. Ikke noget med at oprette en ny fil. Men tror det ville være lette at gøre som du har gjort.

Indlæg senest redigeret d. 24.01.2007 09:58 af Bruger #6559
Jeg kan ikke se problemet.
Hos mig gemmer den hver gang man trykker på en tast.

ja men den skal gemme automatisk i stedet for at jeg skal trykke på knappen (hvert 10. sek.)

En ide: Lav en seperat tråd som hvert 10 sekunder skriver en buffer til en fil. Så laver du bare så dit hook tilføjer til denne buffer, istedet for direkte til filen?

hvorfor ikke lave en void skrivfil() og så sætte en while løkke ind under int main() hvor der er en Sleep(1000); og skrivfil(); i?

Eksempel:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg forstår stadig ikke, hos mig skriver den til filen hver gang jeg trykker på en tast.

den skal fjerne sådan så den gemmer automatisk hvert 10. sek. og ikke når man trykker på en knap

forstår du nu?

Vil have den til at starte på en ny fil for hver 10 sek?

Martin har fat i det

<< < 12 > >>
t