SPAM

Tags:    udvikleren.dk

Hej.

Jeg vil gerne lige brokke mig over at jeg er begyndt at modtage spam på min email, som jeg bruger her på udvikleren.dk. Jeg bruger ikke den mail andre steder.

mvh
Jesper

Jeg ved ikke hvad du vil have ud af den klage, men jeg kan da fortælle at jeg også er begyndt at få spam på den adresse jeg bruger her. Jeg har ikke kendskab om andre steder hvor andre har adgang til den end her, de fleste steder andre steder bruger jeg en alternativ email adresse for at forhindre spam. Jeg stolede på at det at man skulle logge ind for at se email adressen ville være nok til at skjule den for spammere. Det kunne være rart hvis man kunne få nyhedsbrevet uden at alle andre kan se ens adresse.

Googles spamfilter skulle være udemærket, jeg håber på at de snart får muligheden for at indhente emails ind i GMail via POP3 på alle deres servere.

Opdagede så lige at man ikke kan se min adresse, jeg havde bare ikke husket at der kommet muligheden for at skjule adressen og at jeg havde brugt den :)

Så det spam jeg modtager er ikke noget der har med udvikleren at gøre.

Tidliger var det (afaik) sådan at man kunne se e-mails, lige meget hvad om man var logget ind eller ej. Men det skulle være lavet om i den nye version. Jeg modtager også en masse spam på den e-mail jeg bruger på udv.dk, og tror heller ikke jeg har brugt den andre steder. Jeg kan dog tage fejl;)

Hmm. Jeg tjekkede lige efter, og fandt indstillingen. Den må være kommet til efter jeg kom her til siden.

Jeg har aldrig nogensinde givet min gmail til nogen som helst og jeg modtager ekstreme mængder af spam til den adresse. Hvis ens mail består af "ordbogsord" er der vel en stor chance for man får spam, selvom ingen har din emailadresse...

Jeg har aldrig nogensinde givet min gmail til nogen som helst og jeg modtager ekstreme mængder af spam til den adresse. Hvis ens mail består af "ordbogsord" er der vel en stor chance for man får spam, selvom ingen har din emailadresse...

Spammerne gennemsøger sikkert gmail domænet da der er mange muligheder for hits. Men jeg har kun ca 10 mailadresser på mit eget domæne, så det må skulle en meget ihærdig spammer med store resourser, hvis han/hun gad gennemsøge mit domæne for mailadresser.

t