Printer venlig artikel

Tags:    udvikleren.dk

Hej. jeg har gået og tænkt på om det ikke ville være en lækker lille egenskab for siden, at man kan lave artikel siderne printer venlige, da jeg som bruger af siden godt kan lig at printe det ud jeg skal arbejde med.

Jeg siger ikke at du skal lave hele siden om, bare at man skal kunne trykke på en knap, og så er siden printer venlige. Hvis man så trykker på knappen igen, er den normal.

Mvh.
Jacob Molin

Jeg er temmelig sikker på at den funktion var med i en tidligere version af udvikleren, men i stedet foreslår jeg at der bliver lavet et stylesheet for udskrivning der slår menuer osv. fra når man udskriver. Prøv eksempelvis at gå ind på denne side http://alistapart.com/articles/goingtoprint/ og klik "Vis udskrift".

Jo, funktionen fandtes i en tidligere udgave af udvikleren (omend den var ubruglig fordi at kodebokse fulgte med i foldet sammen tilstand)

men ellers endnu bedre, download som pdf, så bliver det ikke bedre.

Synes nu at det med style sheets var en rigtig god ide, men pdf kunne også være en løsning.

To gode bud - ved ikke om der er flere, men ellers så må vi jo høre om det er noget som kan blive lavet.

Er det muligt at lave?

Mvh.
Jacob

t