Flash button

Tags:    grafik webdesign

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside i dreamweaver. Når jeg indsætter en flash button, og jeg derefter ser den i en browser, viser der sig en stiplet linje omkring knappen, den forsvinder når man trykker på den. Er der nogen der ved hvordan man undgår den stiplet linje?

På forhånd tak! Sanne

mener ikke du kan gøre noget ved det. Grunden til at det kommer er at microsoft er kommet i konflikt med nogle patenter eller monopolregler. I hvert fald har det resulteret i at de har været nødt til at gøre det sådan som det er nu så vidt jeg ved.

mener ikke du kan gøre noget ved det. Grunden til at det kommer er at microsoft er kommet i konflikt med nogle patenter eller monopolregler. I hvert fald har det resulteret i at de har været nødt til at gøre det sådan som det er nu så vidt jeg ved.

Ved du om der er et alternativ, disse stiplede linjer er ikke særlig kønne...

Her er et link til hvordan man fjerner dem,

www.flashforum.dk

har selv haft problemer med dem :)

Indlæg senest redigeret d. 05.02.2007 16:08 af Bruger #11259

t