Findes der et program...

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Findes der et program, som kan lave en lille .exe fil. Altså hvis vi nu siger at jeg har et program som kan lave andre slags "små" programmer altså:

Det her er bare et eksempel, til et program fx. "Fake hits"

Fake hits:

1) Venter 5 Sekunder
2) Åbner automatisk 40 IE Expolre Vinduer
3) Venter 15 - 20 Sekunder til at alle vinduer er loaded
4) Lukker alle vinduer
5) Gør det samme igen og igen.

+ inden man starter programmet sætter man sin hjemmeside til Start-side, så kan man tjene mange hits :)

Forstår i hvad jeg mener?..
- Det håber jeg :D

30 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, jeg har gjort det sådan her:
(ved start af programmet)

Antal vinduer der skal åbnes: (NumericUpDown)
Antal sec. før vinduerne lukker: (NumericUpDown)
Side der skal åbnes: (MaskedTextBox)
Bliv ved: [] (ChekBox)

Start! (Button)

- Ang. "Bliv ved": Det jeg mener med "Bliv ved" er at, når den har åbnet og lukket alle vinduerne, skal den gøre det samme igen, og igen. Så ens hjemmeside fx. kan komme på top listen på en dag med 20.000 besøg fx :D heheh.. Så når man skal i skole lader man bare programmet stå åbnet :D. Altså jeg skal have lidt hjælp med at configorer den til sådan så man kan vælge om den skal blive ved :D

Tak tak tak

Her kommer de sidste ting jeg skal bruge før mit program er færdigt:
(Hvis du hjælper mig med de scripts kommer der til at stå et link til din hjemmeside) :D

1) Din shutdown timer ville være meget smart, hvis man nu kun ville have den til at stå og få hits i kun 2 timer foreksembel. + En chekbox så man selv kan vælge om man vil aktiver den :) :) :)

2) (det som jeg skrev i forrige emne).

3) Noget som jeg kalder "Total hits". Hvis man nu foreksembel kun skal have den til at give kun 200 Besøg, så skal man bare skrive 200 i boksen (NumericUpDown). Også 2 chekboxs. 1. En der gør sådan så man kan vælge om "total hits" skal aktiveres, 2. En chekbox, der automatisk slukker pcen når de 200 hits er kørt.. (Det kan også være en der tæller på runder. Fx: tag 50 Runder. Forstår du? :D

4) Den der knap "Bliv ved".

5) Når man trykker på "Start" Bliver programmet minimeret ned til Process linien. :D

6) En kan fx. "END" Der gør at den automatisk lukker alle IE vinduerne (hvis de er åbne) og stopper programmet. Så kommer programmet frem fra proceslinien. :)

Det var alt :) Jeg ville blive suuuuuupppeeerrr glad hvis du ville hjælpe mig med dette. MEN! Hvis det er sådan så du ikke har tid/lyst så behøves du ikke. Så kan en anden måske hjælpe mig (hvis han er lige så god som dig)
Håber du ved hvordan man kan scripte det :D
Men hvis du hjælper mig med det kommer der et link ind til din hjemmeside. :) Taaak!
- er vildt glad :D :D

Når du har hjulpet mig vil jeg selv begynde og "studere" python eller hvad det nu hedder ;D

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2007 12:13 af Bruger #11155
TAAAK..

Hvordan skal jeg egentlig sætte koden ind?..

:/ :D

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2007 13:10 af Bruger #11155
Kan du gøre det sådan her? måske takkk:

1) Antal vinduer der skal åbnes:
[KODE]
2) Antal sec før vinduerne skal lukkes
[KODE]
3) Antal sek. mellem gentagelserne
[KODE]

Så ville det være lidt nemmere :D hehe..

Men ellers Tuuuusssiiiinnnddd tak!

1) Tilføj tre 'NumericUpDown', én 'Button', én 'CheckBox' og én 'TextBox' til din form
2) Dobbeltklik på din form
3) Slet ALT i kodefeltet
4) Indsæt koden

Som sagt bestemmer 'NumericUpDown1' hvor mange vinduer der skal åbnes, 'NumericUpDown2' bestemmer hvor mange sek. der skal gå, før vinduerne lukkes, og sidst men ikke mindst bestemmer 'NumericUpDown3' hvor lang tid der skal gå mellem gentagelserne.

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2007 13:20 af Bruger #10377
Nå tror jeg fik styr på de tre koder der. Men skal der ikke også være en kode til knappen? Hvad der sker, når man trykker på knappen?.. Og koden til hvilken hjemmeside den skal åbne :)

(Hvis du altså gider hjælpe, hvis du har tid)
:)

Koden til knappen starter der hvor der står "Private Sub Button1_Click..." og slutter ni linjer længere nede, hvor der står "End Sub".

Men som sagt skal du bare tilføje tre 'NumericUpDown', én 'Button', én 'CheckBox' og én 'TextBox' til din form og indsætte koden, så virker det.

Mvh.
Claus Thomsen

...

Hmm, læser det lige et par 100 gange...

Den første kode du gav mig.

Skal jeg slette den og sætte den nye kode ind til de forskellige ting?..

Arhhh!! Nu forstår jeg.. (efter du redigeret i den :D)

<< < 123 > >>
t