Her kommer de sidste ting jeg skal bruge før mit program er færdigt:
(Hvis du hjælper mig med de scripts kommer der til at stå et link til din hjemmeside)
1) Din shutdown timer ville være meget smart, hvis man nu kun ville have den til at stå og få hits i kun 2 timer foreksembel. + En chekbox så man selv kan vælge om man vil aktiver den
2) (det som jeg skrev i forrige emne).
3) Noget som jeg kalder "Total hits". Hvis man nu foreksembel kun skal have den til at give kun 200 Besøg, så skal man bare skrive 200 i boksen (NumericUpDown). Også 2 chekboxs. 1. En der gør sådan så man kan vælge om "total hits" skal aktiveres, 2. En chekbox, der automatisk slukker pcen når de 200 hits er kørt.. (Det kan også være en der tæller på runder. Fx: tag 50 Runder. Forstår du?
4) Den der knap "Bliv ved".
5) Når man trykker på "Start" Bliver programmet minimeret ned til Process linien.
6) En kan fx. "END" Der gør at den automatisk lukker alle IE vinduerne (hvis de er åbne) og stopper programmet. Så kommer programmet frem fra proceslinien.
Det var alt
Jeg ville blive suuuuuupppeeerrr glad hvis du ville hjælpe mig med dette. MEN! Hvis det er sådan så du ikke har tid/lyst så behøves du ikke. Så kan en anden måske hjælpe mig (hvis han er lige så god som dig)
Håber du ved hvordan man kan scripte det
Men hvis du hjælper mig med det kommer der et link ind til din hjemmeside.
Taaak!
- er vildt glad
Når du har hjulpet mig vil jeg selv begynde og "studere" python eller hvad det nu hedder ;D
Indlæg senest redigeret d. 21.01.2007 12:13 af Bruger #11155