Findes der et program...

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Findes der et program, som kan lave en lille .exe fil. Altså hvis vi nu siger at jeg har et program som kan lave andre slags "små" programmer altså:

Det her er bare et eksempel, til et program fx. "Fake hits"

Fake hits:

1) Venter 5 Sekunder
2) Åbner automatisk 40 IE Expolre Vinduer
3) Venter 15 - 20 Sekunder til at alle vinduer er loaded
4) Lukker alle vinduer
5) Gør det samme igen og igen.

+ inden man starter programmet sætter man sin hjemmeside til Start-side, så kan man tjene mange hits :)

Forstår i hvad jeg mener?..
- Det håber jeg :D

30 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
NumericUpDown1 = Antal vinduer der skal åbnes
NumericUpDown2 = Antal sek. før vinduerne lukkes
NumericUpDown3 = Antal sek. mellem gentagelserne (Jeg tilføjede også lige denne, så du selv kan bestemme, hvor lang tid der skal gå mellem gentagelserne)
Du kan se, hvad de hedder, ved at vælge 'Properties' i højre side. Find 'Name'. Der kan du se hvad dine controls hedder og hvis du vil, kan du ændre navnet.
Desuden valgte jeg at bruge en TextBox i stedet for en MaskedTextBox.

Men her kommer koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

EDIT: Jeg tror dette måtte blive den sidste kode. Jeg kan høre det er et større projekt du vil have lavet, hvilket jeg ikke rigtig har lyst til. Men hvis du har mod på selv at lave det, vil jeg med glæde hjælpe dig. Men jeg vil som sagt ikke lave hele programmet. :)

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 21.01.2007 12:50 af Bruger #10377
:) Hvis det er din egen hjemmeside kan du jo bare sætte tælleren til det der passer dig :) Medmindre du ikke har mulighedfor det.

Ja, der findes mange programmer til dette. F.eks. Visual Basic. Men det kræver jo at du kan programmere. Jeg foreslår at du downloader Visual Basic 2005 Express Edition - det kan hentes gratis på microsofts hjemmeside: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/download/

Og så er det jo ellers bare at begynde at lære at programmere. - held og lykke :D

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 17.01.2007 14:05 af Bruger #10377
Hvis du ikke gider sidde og bøvle med koderne, har jeg faktisk lavet det. Du skal bare lige ændre de tre øverste variaber i koden.

Fold kodeboks ind/udKode 

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 17.01.2007 15:40 af Bruger #10377
Tak for det, men kan evt. jeg få lidt hjælp til at lave programmet?.. Det ville være dejligt

1) Download programmet fra hjemmesiden i mit første indlæg
2) Åbn programmet og tryk File -> New Projekt -> Vælg Windows Application -> OK
3) Tryk på Toolbox -> Find 'Button' (Femte øverst) tryk og hold nede og træk den over på din form
4) Dobbeltklik på din form
5) Slet ALT i kodefeltet
6) Kopier koden fra mit 2. inlæg over i
7) Ændre de tre øverste variabler i koden til det du vil have (Hvor mange vinduer den skal åbne, hvor lang tid der skal gå før de skal lukkes ned og hvilken hjemmeside den skal åbne)
8) Tryk Debug -> Start Debugging eller tryk F5
9) Tryk på din Knap

Håber du kan finde ud af det, eller må du jo lige skrive. ;)

EDIT: med den kode jeg har lavet, vil den kun gøre det hver gang du trykker på knappen. Hvis du vil have den til at gøre det konstant, kan du lige skrive. Så sender jeg en ny kode.

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 19.01.2007 17:50 af Bruger #10377
HVOR FUC**** SMART!!!

TUSIND TUSIND TAK!!! SKYLDER DIG NOGET :D :D :D

niceeee!!! :P

Fedt!

Men hvordan ændre man navnet på knappen? :D

Hehe, og her kommer lidt spørgsmål til :D

1. Kan man evt. gøre sådan så, man *selv* kan vælge, hvor mange vinduer der skal åbnes, og hvor lang tid der går før de lukker osv?.. Det kan man jo helt sikkert, ved bare ikke hvordan :D.. Men venter med de andre spørgsmål.. Jeg må jo lige prøve mig lidt frem :D...

Hehe. :D ;)

Hvis du skal ændre navnet på knappen, skal du trykke én gang på den. Vælg så 'Properties' i højre side og scroll ned til 'Text'. I dette felt kan du skrive det, som der skal stå på knappen.

Og ang. dit sidste spørgsmål. Vil du kunne ændre det mens programmet kører? Altså at du har nogle tekstbokse hvor du kan angive hvor lang tid der skal gå før de lukkes osv.? Eller er det i koden du vil ændre det?

Mvh.
Claus Thomsen

<< < 123 > >>
t