Uhh håndbrygning er en herling ting
Sidder også selv at lege med brygning der hjemme ;
Men vedrørende at få en computer til det så er det meget svært. Du har vært fald brug for at anskaffe en stikkontakt som kan tændes og slukkes fra igennem usb. Hvis det findes
Og så skal du finde kode til dine porte, hvilket er virkelig svært. Mange sprog er det ikke lige vil. Men udmidbart vil jeg tro at C++ er det bedste at kode det i. I såfald skal du være opmærksom på at mange sprog ikke kan benyttes såsom delphi og java (skulle jeg kraftigt mene).
Ren teknisk ved jeg ikke hvordan det ordnes, men det er altså ikke lige let. Har du nogle erfaringer inde for programmering? For dette er ikke lige til at lave. Hvis det er vigtigt ville jeg kontakte en proffesionelt firma og få dem til at lave dit program, for dette er ikke lige noget man laver i fritiden.
Men btw. så burde det da kunne være til at overkomme at sørge for at temperaturen er omkring de 80 grader ved mæskning osv. Og det samme når du vil bruge pumperne. Selvfølgelig lyder det dejligt bare at kunne slappe af, men som håndbrygger hvor det altså er mindre mængder af øl, så burde det være til at overkomme. 25 liter er jo heller ingen ting. Det er kun hvad du benytter i en standard vinballon.