Vurdering af nyt design

Tags:    grafik webdesign

Hej Udviklere,
jeg vil lige høre jeres mening om mit nye design.
Klik Her.
Det skal sige jeg ikke er en haj til design, men kom gerne med ændringer eller forbedringer.

På forhånd tak

Nogle flere farver på siden vil bestemt ikke gøre noget, så længe det er de rigtige farver du findet. Derudover synes jeg du burde læse nogle tutorials og prøve dem af. Blandt andet menuen kan gøres meget flottere, ved at læse nogle tutorials. Et logo ville heller ikke skade. Ellers synes jeg ikke der er meget at sige udover det er kedeligt.

:)

Det jeg umiddelbart ville ændre, hvis det var mig der lavede det;
- Ikke nogen gradient på det område hvor der skal stå brødtekst - det bliver for bøvlet hvis der lige pludseligt kommer meget tekst.

- Fjerne skyggen der er rundt om hovedboksen

- Som Thomas også siger, så få et logo af en art - det kan sagtens være noget abstrakt og tilføje en anden farve end kun blå - personligt synes jeg at orange er flot til.

- Logoet skal indikere hvad siden handler om - det eneste der viser det nu er "menu" og umiddelbart ser det lidt kinesisk-restaurant-skilt-agtigt ud?

Men prøv at lave nogle ændringer så du kan få noget mere respons? (Men husk at gøre så vi kan se både version 1 & 2 - det er så rart at kunne se fremskridtene :))

Ok, det skal jeg lige prøve at kigge på, jeg er klar over logo'et mangler, og det er fordi jeg er ved at finde inspiration :D

du kunne godt lave et top billede;)

Det ved jeg, men er ikke så hurtig :D

t