Forum som include fil i celle

Tags:    php

Hejsa.

Jeg er ved at sætte et design op hvor det er meningen der skal være en menu der giver adgang til et antal sider deriblandt et forudopsat phpbb forum.
Det der volder mig problemer nu er at som jeg lige hurtigt har lavet det, har jeg den blot så den includer den fil som linket leder til i en tabel i en celle, ved siden af menu cellen.
Problemet er derfor at alle forummets links jo leder til sider der ligger i samme mappe som forummets index fil.

Så hvad er den nemmeste mulighed for at løse det? Skal jeg eventuelt bruge en iframe istedet eller gå hele forummet igennem og rette links der hvor det er nødvendigt?
Eller evt. en helt tredje metode?

UPDATE
10/01-2007 15:14:09 Har kørt en search replace nu så alle links virker vist. MEN! Glemte helt det størse problem: Forummet phpBB bruger jo headers og sessions osv og når efter jeg har placeret forummet som include fil får jeg jo en masse warnings om at headers allerede er blevet sendt.

Så nogen forslag? :)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du får det problem da der ikke må være udskrevet noget på en side før headeren.

Så tror ikke der er nogen løsning på det andet end at lave systemet om...

Men jeg kan jo tage fejl :)

User
Bruger #31 @ 10.01.07 17:15
Du kan undgå de warnings, ved at tilføje ob_start(); i starten af scriptet og ob_end_flush(); i slutningen af scriptet, det er dog ikke en optimal løsning, men det virker.

Skriv din egen side ind i templates-->dit template-->overall_footer.tpl og overall_header.tpl

Det er i hvert fald det, jeg har gjort, og det virker perfekt. Eneste problem er, at hvis jeg laver rettelser i min almindelige header f.eks., så skal jeg også rette det i overall_header.tpl.. Men det er til at leve med:)

(Gav det mening?)

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2007 20:02 af Bruger #11010
t