Vedr. Reklame af udvikleren.dk

Tags:    udvikleren.dk

Het jeg ville lige høre om man ikke burde få en form for
belønning, Hvis man har reklame for udvikleren.dk på ens eget websted.

Jeg føre selv reklame for dem, da jeg synes det er en glimrende side i forhold til andre udvikler sider.

Synes godt vi kunne få nogen flere brugere her på sitet, andre sider inde for udvikling har lidt flere online brugere. Hvis vi nu indførte en form for belønning ville flere sider måske sætte en af jeres reklame loge'er på og flere ville besøge webstedet.

Måske folk kunne få nogen udvikler point;)

Mvh.
Jacob

Jeg synes det er en god ide! ;)
5 udv-point pr klik, eller noget :P

well burde vi ikke alle kæmpe for et bedre community og bare linke helt frivilligt? :)

Man kunne også spørge Kasper(TSW) om han var interesseret i at købe noget banner-reklame-plads på ens website.

Hvis ikke han er det, så er det jo fair play. Så kan man vælge at linke alligevel for communitiets skyld, eller lade være.

I forvejen er der jo det med at man får referer hits (se Charts). Planen med det var vist at det skulle bruges i konkurrencer, men det blev vist aldrig aktuelt ;). Synes det er en ringe ide med up, da folk med garanti så ville snyde.

Indlæg senest redigeret d. 09.01.2007 17:17 af Bruger #3275
Jonas... Jeg er helt med på at folk måske ville snyde, men måske der var nogen alternertiver. Synes simpelhent bare, at vi må gøre noget for at flere kommer til at bruge siden, da det helt klart er den mest gennemførte side jeg har set af sådan nogen udvikler sider.

Mvh.
Jacob

Udvikleren har da utrolig mange aktive brugere, og jeg syntes da altid man får et svar på det man spørger om i forums osv... Mange flere end andre sider.

Jeg vil påstå at udvikleren.dk er det største programmerings community i Danmark. Eller måske er eksperten det? Men i såfald er der ikke mange på denne størelse.

Jeg tror personligt ikke det vil give flere brugere af at flere linker til siden. For da siden allerede er så stor at hvis du ønsker at starte på at programmerer, så kan man ikke undgå at støde på udvikleren.dk, og der er da også utrolig mange der bruger siden. Udover dette syntes jeg da også at vi kan være stolte over siden har så mange trofaste aktive brugere, som har holdt ud i mange. Også selv føler mig trofast og løjal over for udvikleren. Har i dag været her på siden i snart fire år, og vil har da ingen planer om at stoppe min aktivitet, selvom den kan svinge lidt udfor hvor travlt man har.

Men udover dette er jeg enig med Jonas om at der nok vil blive snydt et del, hvis man gav up for klik. Måske burde man få en status hvis man gjord noget for udvikleren. Eksempel månedens medlem. Men jeg syntes nu det er godt som det er...

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2007 08:03 af Bruger #5097
Godt sagt, Shafh! Og godt at høre at du ikke har nogen planer om at smutte - faste, aktive brugere er klart det bedste for siden :)

At linke til sitet skal helst være noget man gør frivilligt. Jeg tror ikke rigtigt på ideen om en belønning, da der, som der også bliver nævnt, så blot vil blive snydt. Men jeg vil da klart opfordre til at man gør det - jo flere brugere vi er, jo mere og bedre hjælp vil der være at hente, så at linke til sitet er noget alle kan drage fordel af :)

>Jeg vil påstå at udvikleren.dk er det største programmerings community i Danmark.

Det vil jeg også påstå - i hvert fald det mest aktive :)

>Eller måske er eksperten det?

Nu er eksperten.dk jo ikke direkte et programmerings community, men som site er det naturligvis større - de dækker jo også en noget bredere målgruppe :)

Mvh.

Kasper (TSW)

t