Ip Replace

Tags:    delphi

Hvordan kan jeg lave et Program der kan gå ind og ændre på en ip adresse i et program eller et spil som FX. (Diablo 2)

Grunden til at jeg gerne vil det er fordi at de fleste spil tager den forkerte IP adresse når man sidder bag en Router (WAN) hvordan kan jeg så få udskiftet den falske WAN IP adresse med den rigtige LAN IP adresse??

Håber nogen vil hjælpe mig




4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan kan jeg lave et Program der kan gå ind og ændre på en ip adresse i et program eller et spil som FX. (Diablo 2)

Grunden til at jeg gerne vil det er fordi at de fleste spil tager den forkerte IP adresse når man sidder bag en Router (WAN) hvordan kan jeg så få udskiftet den falske WAN IP adresse med den rigtige LAN IP adresse??

Håber nogen vil hjælpe mig



Snak med blizzard (Er det ikke dem der har lavet diablo??? Dunno spiller det ikke)



For nogle spil hjælper det at sætte Windows til at have en fast IP, istedet for at få en tildelt af router.
men for at erstatte IPen i et program/spil skal du finde ud af hvor i ram ip adressen er blevet gemt af programmet, for derefter at ændre værdien. Dette er noget tricky, men kan da godt gøres. Pricippet du skal bruge er det samme som trainere og andre hacks til spil bruger - et eksempel på en sådan til StarCraft kan findes på www.win32asm.cjb.net. Dette er godt nok i asm, men det giver et godt indtryk af hvad der skal til.


Mvh,

Thomas Nielsen



Hvordan kan jeg lave et Program der kan gå ind og ændre på en ip adresse i et program eller et spil som FX. (Diablo 2)

Grunden til at jeg gerne vil det er fordi at de fleste spil tager den forkerte IP adresse når man sidder bag en Router (WAN) hvordan kan jeg så få udskiftet den falske WAN IP adresse med den rigtige LAN IP adresse??

Håber nogen vil hjælpe mig


Set ud fra en servers synspunkt er det din routers IP der er den rigtige IP og din LAN IP er den falske. Din LAN IP kan kun ses af de maskiner der sidder på samme side af routeren som du gør - den er ukendt for resten af verden. Hvis du har mulighed for f.eks. at slå NAT til i routeren burde du dog ikke have nogen problemer med at spille online...



For nogle spil hjælper det at sætte Windows til at have en fast IP, istedet for at få en tildelt af router.
men for at erstatte IPen i et program/spil skal du finde ud af hvor i ram ip adressen er blevet gemt af programmet, for derefter at ændre værdien. Dette er noget tricky, men kan da godt gøres. Pricippet du skal bruge er det samme som trainere og andre hacks til spil bruger - et eksempel på en sådan til StarCraft kan findes på www.win32asm.cjb.net. Dette er godt nok i asm, men det giver et godt indtryk af hvad der skal til.


Mvh,

Thomas Nielsen


HHmm ok Men er det ikke mugligt at gøre i Delphi?
Vis nogen har nogen koder der kan gøre det i Delphi ville jeg blive meget glad.

Men jeg vil prøve dit råd med at gi Windows en fast Ip adresse det kunne jo være det hjalp.

Mvh. Darkfighter



t