programmering mod betaling... (hjaelp søges)

Tags:    asp

Hejsa,

Jeg søger en ASP programmør som kan hjaelpe mig lidt med at lave en hjemmeside. Jeg har visse ideer til hvad den skal kunne, men er ikke selv i stand til at programmere i ASP, PHP eller noget andet. Det er udelukkende programmeringshjaelp jeg skal have (designet er iorden :) )

Jeg er selvfølgelig villig til at betale for hjaelpen, men det bør naevnes at jeg ikke løber rundt med mange penge som bare venter på at blive braendt af :) heh (er studerende), men håber alligevel er det er en gavmild person herinde der vil dele sine kundskaber og services.

Det jeg godt kunne taenke mig noget hjaelp til at få lavet til min side er følgende:

- Bruger-Login
- Bruger-oprettelse
- Bruger har mulighed for at oprette/slette/redigere sin annonce
- Bruger har mulighed for at se andres annoncer
- Nyhedsbrev
- søgefunktioner

Umiddelbart ser det rimelig overkommeligt ud, men hvor meget sikkerhed skal der være i det?

Altså er der noget personligt data som skal beskyttes for brugerne, ellers kan det nemlig laves rimelig nemt med nogle sessions osv. i PHP og MySQL

Det skal vaere sikkert for de brugere som opretter en profil på siden, så deres kontaktoplysninger osv. ikke kan ses af alle.

Har du muligvis msn ? min er dzh@hansen.mail.dk så jeg uddybe det lidt naermere :)

Mvh.
Dennis

Normalt, de gange jeg har lavet login systemer, er det blot med nogle sessions som bliver sat, men problemet er jo et dette vil kunne omgåes.

Så hvis det er noget med person numre, kredit oplysninger osv. er det nok ikke for mig :)

Men tilføjer dig da lige på MSN Messenger

Jeg adder dig også på msn hvis det er i orden?

t