Webhotel med "alt"?

Tags:    diverse

Hej. Jeg må indrømme at jeg ikke fatter en svamp af mySQL, og vil derfor gerne skifte til et webhotel, der understøtter M$ Access (da mit eget ikke gør det). For det meste programmere jeg i ASP, men har også lavet nogle få sider i PHP, så det skal webhotellet også understøtte.

Simpel Liste (webhotellet SKAL understøtte disse ting):
-Microsoft Access
-ASP
-PHP (4 eller 5)
-.com domæner

Prisen må helst ikke ligge over 15kr. om måneden (plus gebyre osv...)
Nogen der kender sådan et?

7 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at gå ind på:

www.internetplads.dk

Her kan du fortælle søgemaskinen hvad din udbyder skal kunne tilbyde dig, og så finder den alle udbydere, der kan opfylde din ønsker.

Jeg søgte lige hurtigt med det du vil have, og den fandt 247 webhoteller der kan tilbyde det. ;)

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2006 14:56 af Bruger #10377
Prøv en af disse:
www.B-one.net
www.ScanNet.dk

B-One er den billigste, men hvis jeg skulle vælge ville jeg tage ScanNet da de virker mere pålidelige, efter hvad folk har sagt rundt omkring på nettet ;)

Undgå for så vidt muligt B-one (der hedder One.com nu) medmindre du er ude efter ustabile servere og hjernelam, arrogant support.

Hvis du har brug for access understøttelse bør du tage et kig på www.unoeuro.dk da de lader til at have styr på sagerne.

Jeg selv regner med at flytte mit b-one webhotel til unoeuro snarest.

Undgå for så vidt muligt B-one (der hedder One.com nu) medmindre du er ude efter ustabile servere og hjernelam, arrogant support.

Hvis du har brug for access understøttelse bør du tage et kig på www.unoeuro.dk da de lader til at have styr på sagerne.

Jeg selv regner med at flytte mit b-one webhotel til unoeuro snarest.

Hmm. jeg har aldrig haft problemer med B-one/one.com. Enig deres support er skod, men mine sider har altid kørt fint.

Synes egentlig ikke det er nødvendigt at bruge mere på det end den 10ér om måneden, medmindre det er VIGTIGT at man har god performance og super høj oppetid.

Unoeuro er billigere end One.com på årlig basis.

Ganske vist får man ikke en gigabyte plads, men det har man sgu heller ikke brug for.

Jeg fråser med pladsen, har en masse filer liggende to steder, roder af helvede til, har en masse forældet lort liggende endnu, og alligevel er jeg ikke oppe på mere end 48 mb. (og 8mb i databasen).

[edit]Det skal måske lige tilføjes, at jeg alt for ofte har problemer med at se min side. Af og til går serveren simpelthen død, hvor IE giver en 404, og Firefox giver en blank side. 2 minutter efter er det væk igen.

Kontakter jeg supporten, får jeg at vide at de ikke kan hjælpe mig med Firefoxproblemer.

What the f*ck?

B-one sutter. Seriøst.[/edit]

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2006 12:25 af Bruger #8223
Tak for svarene. Vil kigge det igennem. Har selv one.com nu, og har aldrig haft problemer med dem - det eneste, der stinker, er, at de ikke understøtter Access.

-Hvad er grunden til at nogle webhoteller skal være så dyre (nævner i flæng: enavn.dk og scannet.dk), imens andre nærmest er GRATIS i forhold til dem?

-Overvejer nu stærkt at flytte til web10.dk (windows hotellet), men når de skriver, at de understøtter Access. Er det så det samme system som MySQL, hvor man skal logge ind og rette det inde fra specielle programmer, eller kan man bare oprette en database i Microsoft Access programmet, og smide databasen ind, hvor man har lyst, på sit webhotel?

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2006 13:06 af Bruger #10253
Mange tak :) Men nu fandt jeg alligevel ud af hvordan MySQL forgår, så beholder bare one.com. Men gemmer dit link (Claus) til en anden gang.

t