Feedback på rejseside

Tags:    grafik webdesign

Hej :)
En af mine venner og jeg skal rejse til Australien her til februar, så jeg tænkte, at det kunne være sjovt at lave en rejseside. Nu har jeg så prøvet at lave en smule design. Vil bare høre jeres mening om den og eventuelle forslag til ændringer. Der er 150 point til bedste forslag :)

http://www.danishdingos.com

/lalledk

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey...

Kan rigtig godt lide dit design på forsiden, men jeg synes det er en skam at du ændre designet når man navigerer sig til undersiderne...

Jeg syntes at du skal bruge det design som du har på forsiden, på alle undersiderne...

Samtidig skal du også ændre skrifttypen som du bruger på undersiderne, da den er for kedelig, syntes du skal bruge den skrifttype som du bruger på forsiden...

Kontaktsiden kunne man måske lave lidt effekter med billederne, da de ser en smule kedelig ud...

Under "The Trip", kunne i måske vise et kort over rejsen, hvor i har den er delt op i dele, hvor man så kunne trykke sig videre og læse om den del af rejsen...

Håber at du kan bruge mine forslag til noget...

Jeg syntes din menu er lidt for bred. Og dit head lidt for tomt. Der må da kunne bruges en masse flere flotte billede fra Australien til det head.

Jeg syntes ideen i bunden er rigtig flot, men jeg syntes nok også den føles fylder for meget.
Hvis du rigtig gerne ville have det bjerg, hvilket syntes du skal, så lav det som baggrund og lad det fylder helt fra side til side. Det bruges tit og er pisseflot. Især da man så også kan se bjerget tydeligere og helt "widescreen" agtigt.
Se eks. vista's sides baggrund:
http://www.microsoft.com/windowsvista/

Når man klikker videre til en anden side, fylder teksten ikke nær så meget som headet. Det må der gøres noget hved!
Og så ville jeg fjerne den sorte ramme om teksten. Eller lave den flottere.

Jeg ville råde dig til at bruge nogle linjeskift i din Diary, det bliver ellers mega tungt læsning, og halvdelen af dine besøgende vil klikke videre til en anden side.

Gør dit indhold mere spændende (linjeskift, billeder og generel pæn opstilling :)

Det er pænt grafik, men det virker som om at sitet exploderer i hovedet på mig når jeg trykker gallery. Kan det blive samme rammestørrelse som det andet..

Du har alle folks email stående i din guestbook og dit site er på google, det synes jeg du skal få lavet så ikke de bliver vist.. ellers bliver det "Happy spamming".

/B.

t