Form mail, til flere

Tags:    php

Hey alle,

Jeg kan ikke få en form mail til at sende til flere, eller jo, men vil gerne ha det sådan så man kun kan se den ene modtager, og ikke alle de andre, altså lige som når man udsender et nyheds-mail

- Nogen som vil hjælpe ?

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu kan jeg ikke se din kode, men jeg ved at du kan gøre det med en while-løkken

f.eks:
Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal dog lige være opmærksom på at din web udbyder kan have et maks antal mail afsendelser på, da hvis man sender mange mails, kan det opfattes som spam eller værste fald en orm. Men typisk det første.

Indlæg senest redigeret d. 22.12.2006 21:50 af Bruger #6559
Fold kodeboks ind/udKode 

Du har blandt andet din fetch array som en variabel.
den skal i stedet hedde

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad vil webudbyderen endelig gøre hvis man sender rigtig mange mails fra ens server, uden det er spam?

Hvad vil webudbyderen endelig gøre hvis man sender rigtig mange mails fra ens server, uden det er spam?

nu kan din webudbyder jo ikke vide det ikke er spam, så det vil højst sansynligt ikke være muligt.

tror du ikke de vil kontakte en og høre hvad alle de mails hvem alle de mails sendes til?

Nu kan jeg ikke se din kode, men jeg ved at du kan gøre det med en while-løkken

f.eks:
Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal dog lige være opmærksom på at din web udbyder kan have et maks antal mail afsendelser på, da hvis man sender mange mails, kan det opfattes som spam eller værste fald en orm. Men typisk det første.

Har den her kode, men så giver den bare denne fejl: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in i koden
Fold kodeboks ind/udKode 

Mange tak for hjælpen:D

No problem. En lille hjælper, gør det til en vane at inden du udfører en sql at gøre sådan:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er med til at øge sikkerheden, så man ikke kan lave SQL injections.

Indlæg senest redigeret d. 25.12.2006 20:40 af Bruger #6559
t