Gem knap :P

Tags:    delphi

<< < 123 > >>
Det jeg søger nu er bare koden til en gem knap, altså ikke gem som men bare gem det åbne dokument.. Og den skal helst kun vise knappen hvis der er et program åbent :P

-----------------------------------
Out from here :D



23 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ok det virker næsten.. Den kommer med denne fejl:

[Error] Unit1.pas(118): Undeclared identifier: 'Savetofile'

my mistake

Memo1..Lines.SaveToFile

sorry



Du havde lige lavet et . for meget :P

[Redigeret d. 25/06-03 23:47:02 af Rasmus Jørgensen]



Men det virker stadig ikke den kommer og siger gemsom lige meget hvad :(



Ok nu virker det :P

hehe

Men det der med hvor den spørg om man vil gemme først inden man åbner et andet den kan jeg ikke selv ;)

[Redigeret d. 26/06-03 23:15:33 af Rasmus Jørgensen]



Ok nu virker det :P

hehe

Men det der med hvor den spørg om man vil gemme først inden man åbner et andet den kan jeg ikke selv ;)

Hmm du skulle kun bruge hjælp til en Gem Funktion.. og nu fører det videre til noget andet, og til sidst til et helt program :P
Luk tråden og opret et nyt om noget andet. :)
Bare min lille mening!

MVH.
Armen L.A.



okay så fyller jeg hullerne ud

Fold kodeboks ind/udKode 


det skulle kunne gøre, jeg har ikke testet det

Mvh
Troels

[Redigeret d. 27/06-03 10:56:17 af Troels]



Det virker ikke.. Den kommer og siger en eller anden fejl når man prøvet at åbne et nyt dokument..



Det virker ikke.. Den kommer og siger en eller anden fejl når man prøvet at åbne et nyt dokument..


Var det Jakobs eller mit der ikke virkede?

Og jakob, han er begynder, jeg tror ikke han får særlig meget ud af en kode af den kaliber.






Dit :(



Jeg vil gerne lige tilføje til Troels, at jeg i gang med et program, som kan kryptere (RSA Kryptosystem) et helt medlemskartotek. Jeg har i forvejen lavet et medlemskartotek, som dog ikke krypterer, men jeg har lavet et indledende program som kan beregne a^b (mod n), hvor a,b,c tilhører ]0 ; 2147483647]. Sidstenævnte projekt fik jeg i øvrigt 11 for i gym, så en egentlig begynder kan man vel ikke kalde mig.



<< < 123 > >>
t