ET program til CS

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Hej jeg vil meget gerne lavet et program til counter-strike som skal kunne sende commands til spillet så den foreksempel laver ens nick om...

Jeg håber virkelig en eller anden kan hjælpe mig

MVH. Th3 0n3



12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Altsååå, tryk på tasten §, også kaldt ½. Men så skriver du

name "dit navn her" Og så enter.
------------------------------------------------------------------------

Men hvis du sætter en text editor ind i din CS mappe, og lægger nogle commands ind. Og lægger nogle genvejs taster på. F.eks:


Ctrl k. -> Give me anyone to kill..

Et eller andet. Så virker det.
================================================================

På tasterne Z, X og C, får du nogle commadoer frem, som du kan bruge. Men d kan ihvertfald gøre det jeg sagde, så virker det!



Altsååå, tryk på tasten §, også kaldt ½. Men så skriver du

name "dit navn her" Og så enter.
------------------------------------------------------------------------

Men hvis du sætter en text editor ind i din CS mappe, og lægger nogle commands ind. Og lægger nogle genvejs taster på. F.eks:


Ctrl k. -> Give me anyone to kill..

Et eller andet. Så virker det.
================================================================

På tasterne Z, X og C, får du nogle commadoer frem, som du kan bruge. Men d kan ihvertfald gøre det jeg sagde, så virker det!



du mener at binde hans knapper til noget

jeg tror ikke det er det han går efter
jeg tror det er en slags 3rd party console eller en mere brugervenlig en ihvertfald

men hvis du bare vil lave csscripts er det bare at lave en fil i din cstrike mappe : script.cfg
og skrive
bind x "Name Dit navn her"
bind z "Say www.udvikleren.dk"

og så skrive exec script.cfg i cstrike consollen

[Redigeret d. 22/06-03 20:40:30 af BananJoe]



Det du skal have lavet er et program der går ned og ændre den config.cfg det er der den gemmer navn og diverse configs osv..



hvad vil du bruge det til ?

name navn i consol er da 40 gange lettere. Du kan ca alt fra consolen. forstår ca ik meningen med det :x



lytter med :P



Altsååå, tryk på tasten §, også kaldt ½. Men så skriver du

name "dit navn her" Og så enter.
------------------------------------------------------------------------

Men hvis du sætter en text editor ind i din CS mappe, og lægger nogle commands ind. Og lægger nogle genvejs taster på. F.eks:


Ctrl k. -> Give me anyone to kill..

Et eller andet. Så virker det.
================================================================

På tasterne Z, X og C, får du nogle commadoer frem, som du kan bruge. Men d kan ihvertfald gøre det jeg sagde, så virker det!


du mener at binde hans knapper til noget

jeg tror ikke det er det han går efter
jeg tror det er en slags 3rd party console eller en mere brugervenlig en ihvertfald

men hvis du bare vil lave csscripts er det bare at lave en fil i din cstrike mappe : script.cfg
og skrive
bind x "Name Dit navn her"
bind z "Say www.udvikleren.dk"

og så skrive exec script.cfg i cstrike consollen

[Redigeret d. 22/06-03 20:40:30 af BananJoe]



Nej nej nej i tager helt fejl det i taler om er jeg en del expert i det jeg vil er at leve et delphi program som kan gøre det sammme men bare under runtime hvis i forstår.... Fordi jeg vil lavet et program sådan at når nogle sender et navn til programmet så skrifter den navnet i counter-strike

MVH. Th3 0n3




Det du skal have lavet er et program der går ned og ændre den config.cfg det er der den gemmer navn og diverse configs osv..



Nej det er ikke lige det jeg havde tænkt mig jeg havde tænkt mig noget ligene at når man er inde i selve counter-strike og man har det lille delphi client program kørende i baggrunden og så når navnet det bliver sendt til delphi programmet så skrifter den navnten automatisk inde i counter-strike altså på en eller anden måde skal delphi programmet sende dataer til selve counter-strike og ikke en cfg fil men exe som ændre navnet

MVH. Th3 0n3



Det du skal have lavet er et program der går ned og ændre den config.cfg det er der den gemmer navn og diverse configs osv..


Nej det er ikke lige det jeg havde tænkt mig jeg havde tænkt mig noget ligene at når man er inde i selve counter-strike og man har det lille delphi client program kørende i baggrunden og så når navnet det bliver sendt til delphi programmet så skrifter den navnten automatisk inde i counter-strike altså på en eller anden måde skal delphi programmet sende dataer til selve counter-strike og ikke en cfg fil men exe som ændre navnet

MVH. Th3 0n3


Du vil have den til at skrive noget i consolen for dig ikke?



Det du skal have lavet er et program der går ned og ændre den config.cfg det er der den gemmer navn og diverse configs osv..


Nej det er ikke lige det jeg havde tænkt mig jeg havde tænkt mig noget ligene at når man er inde i selve counter-strike og man har det lille delphi client program kørende i baggrunden og så når navnet det bliver sendt til delphi programmet så skrifter den navnten automatisk inde i counter-strike altså på en eller anden måde skal delphi programmet sende dataer til selve counter-strike og ikke en cfg fil men exe som ændre navnet

MVH. Th3 0n3

Du vil have den til at skrive noget i consolen for dig ikke?



Jov det kan man godt sige jo det er det :D er der nogle der kan hjælpe mig med det??

MVH. th3 0n3




hvad vil du bruge det til ?

name navn i consol er da 40 gange lettere. Du kan ca alt fra consolen. forstår ca ik meningen med det :x



Som jeg har sagt ovenfor kunne jeg godt tænke mig hvis en fra mit netværk sender et navn fra "CLIENTEN" så bliver det sendt til "SERVEREN" som så skifter NICK for en jeg tænker nemlig noget hen af clan nicks og sådan.....

Men hvis nogle kan hjælpe kunne det være dejlig

MVH. Th3 0n3



<< < 12 > >>
t