Gir du systemer?

Tags:    php

<< < 123 > >>
Ja Som i kan se øverst vil jeg godt ha systemer ligegyldigt hva for nogle alle systemer er velkomne er nemlig igang med en side hvor andre folks systemer ska sættes ud, har lavet en aftale med tv2 og et andet selskab jeg har fået tildelt nogle systemer til siden :D har selv lavet designet også mangler jeg 1 ting bare indholdet efter 10 Systemer vil siden blive sadt op, Send dem Evt. til mig over msn nicolaioliver@msn.com .... Dine systemer vil self blive brugt ligemeget hvad det er også vil der være direkte link til din hjemmeside mail eller mail, Folk vil diskutere dem og måske udbygge dem, har allerede selv doneret 17 systemer til det foretagene men der skal være 10 udefra for at se om konceptet holder :D.......

//NeLo

Kender heller ikke ham Shailor Tryen ... Hvad har han lavet udover TV2?

For at være ærlig ved jeg intet om ham har bare fået athvide af TV2 at han skulle være kendt, og programere en masse gode ting.

For at være ærlig ved jeg intet om ham har bare fået athvide af TV2 at han skulle være kendt, og programere en masse gode ting.

Må vi ikke prøve at se det TV2 har skrevet til dig? Hvilken side kommer det op på?

Det her er måske jeres vej frem altså hehe, det blev da min, jeg kan ikke så meget indefor PHP men nu kan jeg en masse. Og nu har jeg min egen side på tv2 så :/

Jo Jeg kan godt Poste mailen tv2 har sendt men ikk før jeg har set systemerne desværre da siden stadigvæk er ny, og aftalen med tv2 var altså at jeg ikke gav det hele ud...
Og siden ska først oprettes. det blir den når de har set om konceptet vil fungere..

Men altså Add mig til msn og send dem, Logger af for idag, Ses

Kunne man evt. få et link til siden, vores systemer kommer til at ligge?

Desværre nej siden er slet ikke engang oprettet men systemerne og siden er klar til at blive uploadet,

bestemmer man selv licensen på sine systemer?

derudover: før jeg ser bevis på at det her ikke er et forsøg på at stjæle frugten af vores hårde arbejde, sender jeg ikke en byte.

Hej alle

Til orientering kender vi intet til en aftale med den pågældende, så I bør ikke spilde mere af jeres tid på at debattere med ham - eller hoppe med på hans selvopfundne projekt. Den pågældende side på tv2.dk findes ikke, og der er ikke indgået nogen aftale om en sådan side.

Svar postet af Sune Dogan, TV2 Interaktiv | Support på vegne af

Carsten Folke Møller
Portal Manager
TV 2 Interaktiv

<< < 123 > >>
t