Gir du systemer?

Tags:    php

<< < 123 > >>
Ja Som i kan se øverst vil jeg godt ha systemer ligegyldigt hva for nogle alle systemer er velkomne er nemlig igang med en side hvor andre folks systemer ska sættes ud, har lavet en aftale med tv2 og et andet selskab jeg har fået tildelt nogle systemer til siden :D har selv lavet designet også mangler jeg 1 ting bare indholdet efter 10 Systemer vil siden blive sadt op, Send dem Evt. til mig over msn nicolaioliver@msn.com .... Dine systemer vil self blive brugt ligemeget hvad det er også vil der være direkte link til din hjemmeside mail eller mail, Folk vil diskutere dem og måske udbygge dem, har allerede selv doneret 17 systemer til det foretagene men der skal være 10 udefra for at se om konceptet holder :D.......

//NeLo

Jeg er lidt rådvild angående det du vil.... Kan du ikke udtrykke dig lidt mere præcist og lidt mere enkelt.

Jo da Self, Du sender dit System til mig over msn, Jeg ser om det virker 100% Så vil der sendes en Mail fra tv2 hvori der vil stå hvornår dit system kommer op på Selve siden, derfefter kan folk frit downloade dit system, og din side vil blive knyttet til dine systemer.. Der vil være mere beskyttelse på dit system og måske ændringer.

Den kendte programør Shailor Tryen Har programeret siden til tv2 :D

//NeLo

Hvordan skal System helt forstås...? Tagwall, Forum etc?

Sæt punktummer.. Kan slet ikke forstå hvad ud skriver.

Edit: Har forstået så meget at vi skal sende et system til dig, som sender det videre til tv2 hvorefter der står at du har lavet systemet?

Indlæg senest redigeret d. 10.12.2006 20:27 af Bruger #4479

Den kendte programør Shailor Tryen Har programeret siden til tv2 :D

//NeLo

Han kan da ikke være særlig kendt..?
Søgningen efter "Shailor Tryen" giver ingen resultater...

Mathias nej DET ER JER SOM FÅR ÆREREN AF AT ha systemer på tv2's side dit navn din side alt er jeres jeg bestyrer bare siden, Alt er jeres. jeg bestyrer den bare. DVS sender du et system ser jeg om det virker 100% gør det, det så blir det sadt ind, og du får en mail fra tv2 når dit system er derinde.....

//NeLo

Okay.... System så = Tagwall, Forum, Login-systemer, C++ programmer..... eller?

Altså det vil se såden her ud:

System lavet af: Dit navn
Hent System Her
Systemet er: Nyheds fx.
Se hans side: Fx. www.Udvikleren.dk

Der er rigtigt meget information omkring systemerne og hvem der har lavet dem, Indsender du et antal systemer får du systembonus, og kan vinde VIP på tv2 Og IRL Penge.. Alt dette Afhænger self af om det er Nyheds-systemer eller Store Dating Systemer, Eller bare et systemer du ikke kan undvære....

Siden er nu oppe og mangler bare opsætning, Så vi venter spændt på de 10 systemer som vi håber at få i løbet af næste uge....

De første 10 Kan være ude for at få penge for deres systemer efter hvor gode de er, De får også et VIP på Tv2... men kun hvis systemerne virker og er gode... Så start med at sende jeres bedste systemer for at være sikker på at det fungere...

Jeps bare add på msn også ser jeg på dem...

Nicolaioliver@msn.com

Okay, på den måde.

<< < 123 > >>
t