cs server

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
hej udviklere. jeg ville lige prøve på at lave en cs server og har derfor downloadet et program der heder half-life Dedicated Server. det skal lige siges at jeg har cs condision zero. når jeg åbner programmet går det helt fint indtil at jeg skal prøve at tilslutte til serveren jeg lige har lavet. jeg har fået en af mine venner til at prøve om han kunne tilslutte sig til serveren men det kan han ikke:'(. jeg har haft bøvl med det før. det er ligesom om at den ikke kommer igennem routerens porte. jeg har åbnet for portende i min router men den vil bare ikke:S. hvis ikke forstår hvad jeg mener så skiv lige;). håber i kan hjælpe:D.

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du prøvet at lave et simpelt klient/server program som tester at det er portene der er noget galt med?

det er formentligt din router der er problemet. Du skal forwarde port 27015 til din servers ip hvis det skal virke :)

Ja, jeg tror bare du har glemt noget.... Half-Life dedicated server...? Half-Life....? Du har vel hentet mod'et til din server, for ellers er det jo kun en HL server. Du kunne også installere steam og så hente Dedicated server den vej. Den er lidt nemmere at bruge ;)

nej. hvordan gør man det

ja. jeg har prøvet at forwarde min router men jeg kan sempelthen ikke finde ud af det. kænder du en guide til den slags

tak Nicholas Swiatecki. jeg kigger på det.

lgb, skal i øvrigt høre.

Du har vel også bestilt en Fast Ip hos din udbyder?

De plejer gerne at koste lidt. 20 - 30.- kr. om månden tror jeg.

Uden en fast Ip, vil det jo desværre aldrig lykkes dig at sætte en server op :)

det har jeg købt

det er også den jeg har. jeg troede bare i ville misforstå mig hvis jeg bare skrev dedicated server.

<< < 12 > >>
t