Besynderligt

Tags:    php

jeg har denne tilfqj-svar.php som jeg har brugt før, bar epludselig vil den ingen ting mere

Fold kodeboks ind/udKode 

dette var koden, jeg har ingen andelser om hvorfor den ikke virker, men gider den altså ikke, jeg skulle have undersøgt det hele, vil du have en .phps link så her
www.one.hardzone.dk/tilfqj-svar.phps

jeg har testet og fjerne det der med tilfqj indlaeg virkede ikke, er 100% på det er iorden, og jeg har testet om den finder $navn, $s_id, $traad_id, $svar, $dato den finder de rigtige oplysninger, den eneste fejl er den ikke kan adde til db af hvad jeg ved, db.php er den samme som jeg bruger til alle de andre ting og det funker normal, ander nada om hvad det kan være.

hvis nogle kunne hjælpe, ville jeg blive meget glad

glemte at skrive jeg også har testet $id det virkede også, jeg er også 100% på tabelerne er rigtige, da jeg har set efter det snart 3-6 gange:/

Har du prøvet at lave en
OR DIE(mysql_error());

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-svar(traad_id, s_id, navn, svar, dato)VALUES('', '1', '', '',

glemte at uploade tilfqj-svar.phps men er gjort nu;)

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-svar(traad_id, s_id, navn, svar, dato)VALUES('', '1', '', '',

Jeg er ikke sikker, men er det ikke fordi din tabel hedder "forum-svar" vil den ikke bruge bindestregen, som miunstegn og derfor lave bøvl i din SQL sætning?

Personligt bruger jeg selv altid _ i stedet for -.

Håber det måske kan hjælpe dig.

Mvh

Sol

Det er først nu jeg kan svare dig tilbage John, men det er helt korrekt det Michael siger. Når du skriver - i PHP sammenhæng tror den at du vil minuse.

ahh:P havde jeg overhovedet ikke tænk på det kunne være det:P ny ting jeg har lært, mange takker

t