Fjerne Program Fra Jobliste?

Tags:    delphi

Hej...

Der har engang været enten et tip eller et svar i forum på hvordan man fjernet programmet fra joblisten, men jeg kan ikke finde det.
Har I koderne til det vil det være skønt.

- Trolle



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej...

Der har engang været enten et tip eller et svar i forum på hvordan man fjernet programmet fra joblisten, men jeg kan ikke finde det.
Har I koderne til det vil det være skønt.

- Trolle

prøv lige og fyr den her http://homepages.borland.com/torry/vcl/system/tasks/phantom.zip
MVH.

_____ _ _ ___ ___ __ ____
|_ _| | |/ / / __ \\\\ | _| | | / __/
| | | / | | | | | |_ | | \\\\ \\\ | | | / | | | | | _| | | \\\\ \\\ | | | | | |__| | | |_ | |___ / /
| | |_| \\\\____/ |__| |____| /_/

pænt navn forresten

[Redigeret d. 15/06-03 23:50:48 af Troels]



du kan sikkert ikke gemme den fra jobliste i xp for den finder alt ligefra virus til antivirus



Det var ikke lige det jeg tænkte på. Det kan gøres mere simpelt. Da jeg kiggede koden igennem for Phantom kom jeg i tanke om at de par linje jg spurgte efter indeholde: SW_HIDE eller sådan noget.

Hvis der er en der kan den kode, så skriv venligst.

(og ja, navnet er fedt, men lyder dumt når det udtales på engelsk!)



okay jeg prøvede lige den her kode af, jeg satte den ind i formens onshow event
men programmet står jo stadig under processor, i nt baserede os er, men det ved jeg ikke om det er ligemeget
Fold kodeboks ind/udKode 




ps. hvis du skal have den tilbage på jobliste så udskifter du bare hide med show



okay jeg prøvede lige den her kode af, jeg satte den ind i formens onshow event
men programmet står jo stadig under processor, i nt baserede os er, men det ved jeg ikke om det er ligemeget
Fold kodeboks ind/udKode 



der var den... tusind tak!



t