Inspiration søges! hjælp :)

Tags:    grafik webdesign

Goddag Udviklere :)

Jeg er webdesigner og programmør for sitet: www.ungnews.dk

Jeg skal igang med et nyt design og layout. Jeg har tænkt en del over det.

Jeg vil gerne beholde 3 kolonne systemet som det ser ud nu. Og farverne rød og hvid, vil jeg også gerne arbejde videre med. Men konkret hvad jeg skal lave, har jeg ingen idé om.

Kreativitet, og gode idéer ønskes :)

Målgruppen er unge (15-20år)

God jul :)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
synes det er meget stift, og hårde overgange imellem farverne..
Ved ikke om du ved hva jeg mener..
men rød og hvid er jo et fint template, men du kan jo også arbejde med nuancer imellem for at skabe mindre skarpe kanter..

- Min idé

Synes det er en rigtig god ide det med at lave hjemmeside for unge som skal læse nyheder. måske der skulle være lidt mere indhold, og noget mere inspiration når man lige kommer ind og ser siden første gang.

Ellerser er det en rigtig flot side du har lavet, synes jeg.
Måske du kunne prøve at at lave nogen afstemninger og en side hvor der er komiske nyheder. Det plejer at gi en god effekt på nyheds sider synes jeg

Alt i alt en god side, med et godt og brugbart indhold... når det er sagt vil jeg nu sige at siden minder meget om noget man har set mange gange før... jeg ved ikke hvor meget kendskab du har til at bruge Photoshop, fireworks eller lignene til webdesign, men der vil ihvertflad være et godt sted st starte, hvis man vil give sin side det der gør at den skilder sig ud fra mængden

t