Memberlist kun ulige tal?

Tags:    php

<< < 12 > >>
som står i overskriften:D den viser kun alle brugere med ulige id ikke dem med 2-4-6-8-10..... kun 1-3-5-7-9-11....
hvad er fejlen`?

det er lidt svært at gætte sig til hvad der er galt, du bliver nødt til at give os noget kode

der er vel kun 2 muligheder enten giver din query kun ulige members tilbage eller også iterer du 2 members for hver iteration af din løkke.

Det selvfølgelig rent gæt at du har en query og en løkke udfra dine fregående posts.

Koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

har ikke lavet sådan det kun er ulige, men i kan måske se fejlen? jeg har prøvet at fjerne en af dem der hvor den henter id men hjalp ikk..

Du kan lave noget i den her retning

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 02.12.2006 22:59 af Bruger #3275
ser da rigtig nok ud, så medmindre du kun har ulige id'er i tabellen ved jeg ikke lige hvorfor den kun skulle skrive dem der er ulige

har været inde i tabellen der er i alt noget med 14-15 brugere med id 1-2-3-4-5-6-7-8-9......
hvordan laver jeg sådan de mindste IDer er øverst og største nederst?

du mangler at lukke din href med en " det kunne du se lyn hurtigt i source koden med en hvis din broser farvet den som f.eks firefox gør

hjalp sku;) takker, er sådan set nybegynder til php, men nu du siger det, er det nemt at se med FF bruger det selv.
men har stadig ikke fået svar på hvordan man laver sådan id 1. er øverst og 2 nedenunder osv. istdet for det største er øverst?

afse

<< < 12 > >>
t