Tags:    php

jeg har selv været ved at lege med at lave denne profil helt fra bunden der er bare 1 problem, den viser ikke "navn, email....." koden er her:

Fold kodeboks ind/udKode 

og kommer fra denne side:
Fold kodeboks ind/udKode 

jeg er spasser.dk har fudet fejlen

har lavet user om til brugernavn men virker dog stadig ikke

1. har du en tabel der hedder bruger og en der hedder brugere? for du bruger begge.

2. put en or die(mysql_error()) på dine mysql_queries.

3. hvis du kun vil have en række skriv limit 1 på din query.

4. hvis du ved at du kun har en række er der ingen grund til at få php til at initiere en while løkke.

5. hvis du kun skal bruge en variable værdi fra et array 1 gang er der ingen grund til at assigne den til en mellemlæggende variable.

6. brug $_SESSION i stedet for session_register

7. medmindre du har erklæret brugernavn som en konstant et eller andet sted skal du aldrig gøre dette $_POST[brugernavn] men derimod $_POST['brugernavn']

8. hvis du har gemt dine database login ting i config.php eller en hvilken som helst anden fil så brug altid den. så du fri for at rette koden senere :).

9. hvorfor står der readonly på dine td felter, kender ikke nogen browser IE indbefattet som tillader dig at skrive direkte i et td felt under normale omstændigheder, og valideres ikke i w3c.

10. Det her session_register("session_id()"), er en underlig ting at gøre registrer en variable af navnet session_id().

Indlæg senest redigeret d. 02.12.2006 12:02 af Bruger #5620
kan sige dig jeg selv havde fundet alle de ting der:D
jeg var bare for utolmodig, men du har ret jeg skal have lavet SESSION men er ikke så meget inde i det:/

skal jo siges det er en script jeg har taget, det er kun profil jeg selv har lavet;)

t